BE A LEGEND not a follower – nova jeans kampanja
Uzbudljiva nova kampanja „BE A LEGEND not a follower“ domaćeg brenda Legend World Wide, donosi svežu perspektivu mode.
BE A LEGEND not a follower
U glavnoj ulozi su Legend farmerke koje su simbol samopouzdanja i stila već 27 godina. Ova kampanja predstavlja različite pojedince, od alpiniste do tattoo umetnice. Svi dele istu strast – jeans.
Ideja je jasna: farmerke nisu rezervisane samo za određeni modni ili životni stil, one su univerzalni komad garderobe koji se može nositi u svakodnevnim avanturama i posebnim trenucima.
Moda je oduvek služila za izražavanje ličnog identiteta, stavova i životog stila, a upravo je jeans ultimativni komad koji zauzima važno mesto svakome od nas.
Nova Legend kampanja nas poziva da odbacimo kliše „sledbenika trendova“ i umesto toga sebe smatramo legendama koje pišu sopstvene priče. Farmerke su tu da nas prate na tom putovanju, da nas inspirišu i udruže, bez obzira na granice.