Karl Lagerfeld kreira za američki brend „Macy’s“
“Impulse Collection” s Karlovim potpisom biće dostupna od 31. avgusta u 235 robnih kuća i u prodaji online, a obuhvataće 45 komada uključujući komade od tvida, statement-jakne i haljine.
Karl Lagerfeld kreirao je još jednu po ceni običnih kupaca prihvatljivu kolekciju – i to onu za američki lanac robnih kuća “Macy’s”.
Cene će se kretati od 50 do 170 dolara, a prodavaće se šest do osam nedelja, u zavisnosti od interesa kupaca.A mi nekako ne sumnjamo da će interesovanje biti veliko. Lagerfeldu, naime, ovo nije prva saradnja ovakve vrste. Nemački dizajner već je kreirao vrlo uspešnu kolekciju za H&M, Diesel, Hogan i alpinistički brend Napapijri.
Kolekcija je namenjena devojkama i ženama između 24 i 30 godina, a Lagerfeld će se lično pojaviti u robnoj kući na “Herald Squareu” kako bi označio početak prodaje.