Što zanimljiviji opis jela – to više porudžbina!

by | avgust 13, 2014

Izvor: Restoranca.rs

Analizirajući kako opisi jela u meniju utiču na goste i njihov doživljaj jela, tim naučnika utvrdio je da stavke sa menija praćene maštovitijim opisom možete prodati i do 28 odsto bolje nego potpuno ista jela sa jednostavnim opisom.

meni

Studija je sprovedena od strane Brajana Vansinka, profesora koji se bavi analizom ponašanja potrošača na Univerzitetu Kornel , a analizirani su podaci iz 200 različitih menija i 300 večera.

Tim je ime jela navedeno kao Fileti morskih plodova promenio u Sočni italijanski fileti plodova mora, Crveni pasulj i pirinač u Cajun crveni pasulj i pirinač. U oba slučaja, stavke menija sa dodatnim opisima naručivane su više od onih bez, a ljudi koji su ih konzumirali su jela sa više opisa ocenili kao ukusnija. Pored toga, gosti su se izjasnili da su spremni da plate čak i do 12 odsto višu cenu za jelo bogatijeg opisa.

Članak se nastavlja posle reklama

Ovom studijom takođe je analizirano kako dizajn menija i fontovi utiču na potrošače. Vansink se posebno bavio uticajem istaknutih stavki menija ili jelima smeštenim unutar specijalnog kućišta na meniju i zaključio da se tako mogu ohrabriti potrošači da naruče specifična i neuobičajena jela. U tom smislu preporučio je vlasnicima i menadžerima restorana da na taj način pokušaju da utiču na potrošače da biraju zdraviju hranu sa menija.

Tagovi: