Marija Kilibarda u akciji za bezbedniju vožnju

by | avgust 18, 2011

Prve večeri Beer Festa, Marija Kilibarda je učestvovala u društveno odgovornoj akciji Apatinske pivare “Kad pijem – ne vozim” animirajući posetioce da budu odgovorni prema sebi i drugima i da ne kombinuju alkoholno piće i vožnju.

Patrolirajući garažom Ušće šoping centra u periodu od 20 – 23h, Marija Kilibarda je vozače koji su se vraćali sa festivala piva pozivala da dodatno provere da li su pod dejstvom alkohola pre nego što sednu za volan, tako što su se oprobali u igrici vožnje automobila na mobilnom telefonu. Sve koji su uspešno savladali igricu, Marija Kilibarda obradovala je zanimljivim poklonima sa znakom „Kad pijem – ne vozim“, dok su oni manje uspešni dobili vaučer sa popustom od 200 dinara na taksi vožnju Beogradskim taksijem.

“ Večeras smo na Beer Festu sproveli akciju Apatinske pivare ‘Kad pijem – ne vozim’, odlično se zabavili i došli do zaključka da su naši sugrađani odgovorni vozači. Ono što je dobra vest je da je aplikacija za mobilne telefone kojom vozači sebe dodatno testiraju potpuno besplatno dostupna na fejsbuk stranicama Beck’s i Jelen Piva. Verujem da će ova zanimljiva aplikacija podstaći vozače da ne kombinuju alkoholna pića i vožnju”, rekla je Marija Kilibarda.

Mehanizmom “Otključaj svoj auto”, u okviru koje se vozačima kartonskim ključem zaključa točak bila je još jedan od originalnih metoda VIP patrole kojom su želeli da na simboličan način skrenu pažnju na odgovorno konzumiranje i ponašanje prema sebi i drugima.

Članak se nastavlja posle reklama

Akciju “Kad pijem – ne vozim!” Apatinska pivara, u saradnji sa MUP-om Republike Srbije, uspešno realizuje već četvrtu godinu zaredom. Kako bi proširila kampanju s tendencijom da traje tokom čitave godine i skrenula pažnju svim vozačima na rizike kombinovanja alkoholnih pića i vožnje, Apatinska pivara je osmislila web aplikacije za mobilne telefone. To je zabavna i jednostavna igrica na mobilnom telefonu na osnovu čijih rezultata onaj ko igra može dodatno da proveri da li spreman da sedne za volan automobila. Za one koji ne završe igricu sa uspehom, shodno rezultatima, aplikacija nudi mogućnost da osoba sama pozove ili pak automatski poziva taksi udruženje koje je osoba odabrala na početku igrice.

Akcija će se sprovoditi tokom čitave godine pokretanjem različitih aktivnosti u cilju podizanju svesti u javnosti o rizičnosti kombinovanja pića i vožnje.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: