Počinje New Wave – najveća izložba modnih editorijala širom Beograda!

by | septembar 3, 2014

New Wave Project by Maybelline New York vas poziva da prisustvujete otvaranju najveće izložbe modnih editorijala!

1

Nakon konkursa za učešće u projektu New Wave by Maybelline New York na koji se odazvalo 162 fotografa iz celog regiona, kreativni tim i mentor projekta Miša Obradović, odabrali su 10 fotografa: gostujuću fotografkinju iz engleske prestonice, Martu Lihtersku, Žarka Čulića iz Makedonije, Jovanu Mladenović, Miomira Milića, Milicu Mrvić, Danila Pavlovića, Jovanu Rikalo, Jelenu Janković iz Srbije, Ivana Pavliša i Doris Fatur iz Hrvatske.

Svaki fotograf imao je zadatak da odgovori na zadatu temu editorijala inspirisanu šminkom, filmom, muzikom i različitim životnim stilovima, a njihovi radovi oplemeniće reklamni prostor 20 vozila gradskog prevoza, kao i 10 bilborda počev od 15. septembra 2014.

Naive by Danilo Pavlovic

Članak se nastavlja posle reklama

Editorijali su realizovani u na različitim lokacijama u Srbiji, dok je jedan editorijal realizovan u Londonu sa tamošnjim timom, što je bio korak ka uspostavljanju prvog medjunarodnog projekta u domenu modne fotografije u Srbiji.

Pored mogućnosti da rad fotografa vidi nekoliko stotina hiljada ljudi tokom dva meseca u vozilima gradskog prevoza i nedelju dana na bilbordima u Beogradu, njihove najbolje fotografije krasiće oktobarsko izdanje magazina Joy a najbolji fotograf će raditi editorijal za brend Hugo Boss.

2

Članak se nastavlja posle reklama

Otvaranje izložbe New Wave by Maybelline New York zakazano je za 14. septembar od 20h u Supermarket Concept Storeu, gde vas očekuje uvodna izložba na kojoj ćemo prikazati po jednu fotografiju svakog učesnika i označiti početak najveće modne izložbe u regionu.

Rehab by Jovana Mladenovic

Članak se nastavlja posle reklama

Pored brenda Maybelline New York, koji je ove godine generalni sponzor projekta, New Wave su još podržali: FOX Fashion Agency, Hotel Metropol, magazin Joy, Žuti taksi, Arboretum Šumarskog fakulteta u Beogradu, Terra Panonica, Supermarket Concept Store, Raf produkcija i veliki broj modnih brendova i oko 20 domaćih dizajnera.

by marta literska

Cilj projekta je afirmacija i promocija novog talasa fotografa iz celog regiona, uspostavljanje saradnje izmedju novih modnih stvaralaca, kao i oživljavanje javnog prostora umetničkim sadržajem. Ovo je prilika da veliki broj ljudi vidi rad mladih kreativaca i da svaki prolaznik uživa u umetnosti novih modnih stvaralaca u javnom prostoru na mestima rezervisanim uglavnom za reklamne poruke. Osim promocije novih modnih fotografa, projekat ima za cilj da fotografima pruži priliku da prođu kroz proces rada u profesionalnim uslovima, u određenom vremenskom roku i uz zahteve klijenta.

Tagovi: