Naomi Vots i Tommy Hilfiger u borbi protiv raka dojke
Prestižni američki brend Tommy Hilfiger sa ponosom objavljuje da nastavlja saradnju sa vodećom neprofitnom fondacijom „Breast Health International“ (BHI), koja unapređuje istraživanje i lečenje raka dojke.
Osmu godinu za redom, Hilfiger je dizajnirao ograničenu seriju torbi od čije prodaje prihod ide programu „Fund for Living“. Glavna zvezda ovogdišnje kampanje je filmska glumica Naomi Vots, dok je za fotografiju kampanje zaslužan Patrik Demaršije. Torba će biti dostupna u odabranim prodavnicama brenda Tommy Hilfiger širom sveta.
“Velika mi je čast da budem deo kampanje zajedno sa Tommy, Patrikom i organizacijom Breast Health International”, izjavila je Naomi Vots. “Ova inicijativa generiše prekopotrebnu svest o ženskom zdravlju i doprinosi prikupljanju značajnih sredstava za borbu protiv ove odvratne bolesti! Mnogo mi znači što mogu da podržim ovaj zadivljujući gest i odlučna sam u tome da se istakne važnost ranog otkrivanja ove bolesti. Sa dvoje male dece znam kako grozničav i brz život može da bude, ali je potrebno samo nekoliko minuta da se ode na pregled.“
Ovogodišnja torba je teget boje sa paležnim akcentima i elegantnim crvenim prugama sa strane. Napravljena od italijanske kože, ova višenamenska torba odiše Tommy Hilfiger klasik cool estetikom. Dodatne funkcije uključuju asimetrične džepove, zlatnu podršku i privezak sa crvenim, belim i plavim resama, a odvojivi kaiš omogućava nošenje torbe preko ramena.
Foto: PR