Bijonse preporučuje etno senzualnost

by | septembar 18, 2011

Tokom jeseni i zime bićete u trendu ukoliko odaberete izazovne modele prirodnih tonova sa etno motivima, kakve su nove kreacije sa etiketom "House of Dereon". Kolekcija za nastupajuću sezonu modne marke u vlasništvu Bijonse i Tine Noulz predstavljena je na Nedelji mode u Londonu.
Nakon završetka Njujorške nedelje mode, gde je primećena sa sestrom kako iz prvog reda uživa gledajući modele za predstojeću sezonu, Bijonse se uputila u London.

Pevačica je zaštitno lice brenda "House of Dereon", pa je uprkos tome što je u drugom stanju, na Nedelji mode u Londonu predstavila modele za sezonu jesen⁄zima 2011/2012. godine.
Modeli su izrađeni od najfinijih materijala, inspirisani „gradskom prašumom". Preovladavaju prirodni tonovi i neizostavni animal print. Vlasnice modne kuće "House of Dereon", Bijonse i njena majka i stiliskinja Tina Noulz, zajedno su pozdravile publiku i prošetale modnom pistom.
Modna kompanija, koja postoji već šest godina, još jedan je od načina na koji prelepa Bi uspeva da unovči svoju slavu.

Etno motivi modele čine veselim i privlačnim, a senzualnost je ostvarena odabirom krojeva koji naglašavaju obline, kao i šlicevima, prorezima i otkrivenim ramenima.

Članak se nastavlja posle reklama

Inače, Tina i Bijonse nazvale su marku po baki popularne pevačice, jer su želele da u odeći koju proizvode bude sadržana elegancija i neprolazan stil koju je posedovala Agnes Derion.

Ipak, višestruko nagrađivanoj umetnici u modi ne cvetaju baš uvek ruže. Prošle godine pevačica je bila optužena da je kopirala dizajn helanki islandske modne kuće „I-lejbel" (E-label).
 

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: