Ford predstavio nove S-MAX i C-MAX modele
Na nedavno završenom auto-salonu u Parizu, Ford je izložio modele za evropsko tržište, a premijeru su imali novi S-MAX i restilizovani C-MAX.
Godinu dana nakon što je u Frankfurtu predstavio konceptnu verziju, Ford je u Parizu prikazao produkcijski S-MAX druge generacije.
Kao i većina novih modela koje Ford nudi na evropskom tržištu, i novi S-MAX ima karakterističnu trapezoidnu masku i prepoznatljive izduženi farovi.
Ford će kupcima ponuditi i neke praktične funkcije, poput elektrosklopivih naslona sedišta u drugom i trećem redu, kao i „hends-fri“ otvaranje vrata prtljažnika, koje ovaj proizvođač prvi put primenio na modelu Kuga.
S-MAX je opremljen i novim bočnim vazdušnim jastucima pozadi, električno podesivim upravljačem i sedištima sa funkcijom grejanja/hlađenja i masažerom.
Novi S-MAX stiže u prodajne salone 2015. godine, kada će biti poznata i njegova cena.
U Parizu su izloženi unapređeni Ford C-MAX i Grand C-MAX za 2015. Dva Fordova mini-van vozila prošla su kroz niz vizuelnih i mehaničkih promena, među kojima je najupadljivija nova maska hladnjaka, a najznačajnija novi dizel motor.
Velika prednja maska, zbog koje je C-MAX imao agresivniji izgled, smanjena je, preoblikovana po ugledu na najnoviju generaciju Fordovih modela, i izmeštena na poziciju između farova.
Zbog toga je restilizovan čitav branik, a preoblikovani su i farovi koji sada imaju dopadljiviji dizajn.
Na raspolaganju je i novim multimedijalni sistem SYNC 2, koji je debitovao u restilizovanom Focusu. Uz njega dolazi osmoinčni ekran osetljiv na dodir, koji je zamenio jedan broj dugmića u kabini. Pored toga, redizajniran je i volan, ali i komande klima uređaja.
Uz neizbežne nove materijale i dezene sedišta, Ford je unapredio i zvučnu izolaciju i smanjio vibracije u kabini tokom vožnje, naročito u verzijama sa dizel motorima.
U ponudi je i MyKey tehnologija koja vlasnicima omogućava da pomoću podešavanja kontakt ključa ograniče maksimalnu brzinu vozila, jačinu ozvučenja i slično, kako bi se povećala bezbednost u vožnji kada automobilom upravljaju mlađe osobe bez velikog vozačkog iskustva.