Kampanja protiv obmane javnosti: Traže zakon protiv upotrebe fotošopa u reklamama

by | oktobar 15, 2011

Američki bračni par Set i Iv Mejtlins su pokrenuli kampanju koja bi trebalo da reguliše pravila o retuširanju manekenki i poznatih u magazinima i reklamama.

Set i Iva su pokrenuli kampanju kojom decu i tinejdžere žele da sačuvaju od lažnih ideala koji imaju veze sa fizičkim izgledom, a koji se promovišu u reklamnim kampanjama. Oni žele da u reklamama i magazinima obavezno stoji napomena ukoliko su manekeni ulepšani u fotošopu.
Jedno istraživanje je pokazalo da se 80 odsto žena oseća nedovoljno privlačno i sigurno zbog fotografija na kojim glumice i manekenke izgledaju nestvarno lepo.
Bračni par Mejtlins samo sledi primer sličnih kampanja koje su pokrenute u Engleskoj i Francuskoj. U Britaniji su čak zabranjene dve reklame u kojima su Džulija Roberts i Kristi Tarlington suviše ulepšane.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: