„Versaće“ u „H&M“ prodavnicama

by | oktobar 22, 2011

Jarke boje, smeli dezeni i upadljivi nakit krase kolekciju koju je dizajnerski tim kuće „Versaće“ pripremio za lanac prodavnica „H&M“. Modeli izgledom vraćaju u slavne devedesete kada je poznata modna imperija bila u zenitu svog uspeha.

Modna imperija Versaće napravila je za H&M, proizvođača odeće poznatog po pristupačnim cenama, kolekciju za jesen.

Oko 90 modela sa etiketom Versaće stići će u H&M radnje već 17. novembra.

Haljine, jakne, pantalone i suknje svojim izgledom vraćaju u slavne devedesete kada je kompanija i sam Đani Versaće bio u zenitu svog uspeha.

Članak se nastavlja posle reklama

Kolekcija je zadržala duh poznate modne kuće, iako će kreacije koštati kao delić modela sa potpisom slavnog modnog kreatora.

Jarke boje, smeli dezeni i mnoštvo detalja krase odevne kombinacije koje preporučuje dizajnerski tim kuće Versaće.

„Kolekcija za H&M je esencija Versaćea“, izjavila je dama koja stoji na čelu ove imperije, Donatela.

Članak se nastavlja posle reklama

Cene se kreću od 20 funti za nakit do 200 funti za mušku kožnu jaknu.

Ovo nije prvi put da H&M sarađuje sa najpopularnijim dizajnerima – uspešne kolekcije zabeležili su sa Džimijem Čuom, Rebertom Kavalijem i kućom Lanvin.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: