Kampanja zbog koje ćete se zaljubiti u prirodu

by | decembar 8, 2014

Selo roda u Lonjskom polju, potopljeni Bodrog pokraj Bačkog Monoštora, legenda o Marti koja se zbog ljubavi utopila u reci Uni i još mnoge druge priče čekaju da budu otkrivene kroz novu WWF-ovu kampanju.

WWF ilustracija za PR

Prepoznavši neopisivu lepotu regiona, kulturalnu različitost, a istovremeno neverovatnu sličnost, svetska organizacija za zaštitu prirode WWF pokrenula je kampanju kojom želi da istakne prirodna bogatstva koja imamo, sa naglaskom na lična iskustva u zaštićenim područjima.

Kako u WWF-u smatraju da naš region, bogatstvom svoje biološke raznolikosti i prirodnim lepotama zaslužuje da stane uz bok sa najpoznatijim svetskim turističkim odredištima, WWF je u saradnji sa kreativnom agencijom Leo Burnett Zagreb pokrenuo kampanju promocije parkova regiona.

Cilj kampanje je da podseti lokalne stanovnike kakvo se prirodno blago “krije” u njihovom susedstvu, ali i da istovremeno skrene pažnju i ostalima u regionu i inostranstvu šta naš region nudi.

Članak se nastavlja posle reklama

Kroz regionalnu kampanju koja je započela krajem novembra, a čiji je glavni slogan “Svaki delić prirode ima svoju priču”, želimo da povežemo ljude sa prirodom i to na način buđenja ponosa na prirodne lepote njihovih domovina.

U okviru kampanje snimljena su četiri TV i radio spota koji predstavljaju po jedan park iz četiri zemlje Dinarskog luka (Hrvatska, BiH, Srbija i Crna Gora). Svaki park ima drugačiju priču: u PP Lonjsko polje u Hrvatskoj naglasak je na posmatranju ptica, u NP Una u BiH naglasak je na ljubavnoj legendi, u SRC Gornje Podunavlje u Srbiji govori se o Evropskoj Amazoniji i nestalom gradu Bodrogu, dok se u crnogorskom NP Biogradska gora naglasak stavlja na ribolov i idealno okruženje za porodicu. Tako se povezuju lepota prirode i ponos stanovništva.

Članak se nastavlja posle reklama

Po završetku prvog dela kampanje, uslediće interaktivni deo, gde će svi ljubitelji prirode putem Facebook stanice Parks Dinarides imati priliku da učestvuju na nagradnom takmičenju tako što će podeliti svoje zanimljive životne priče koje su doživeli u nekom zaštićenom području. U duhu kampanje, glavna nagrada biće upravo nezaboravno vikend iskustvo u jednom od parkova.

WWF je projekat “Parkovi Dinarskog luka” pokrenuo 2012. godine. Glavni cilj projekta je stvaranje platforme zaštićenih područja Albanije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Kosova, Makedonije, Slovenije i Srbije kroz umrežavanje, promociju i podsticanje parkova na održivi turizam. Ovom kampanjom WWF ističe važnost zaštićenih područja.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: