Bocuse d’Or: Najelitinije kulinarsko takmičenje na svetu
Najprestižnije gastronomsko takmičenje na svetu Bocuse d’Or (Bokus de Or) okupilo je juče i danas u francuskom gradu Lion, najveća imena kulinarstva sa ciljem da se izabere – najbolji kuvar na svetu. Glavni sponzor i partner Bocuse d’Or je METRO Cash & Carry, vodeći svetski veleprodajni lanac.
Na ovom takmičenju, METRO je i oficijelni snabdevač mesom i ribom i njegov zadatak je da najboljim kuvarima sveta obezbedi najkvalitetnije sastojke za pripremu vrhunskih specijaliteta tokom velikog finala ovog prestižnog takmičenja. Važno je zadovoljiti visoke zahteve, pa je METRO obezbedio takmičarima i specijalne vrste mesa, poput svežeg mesa morke (biserke) ili skadinavske rečne pastrmke.
U finalu ovog takmičenja koje se održava svake druge godine, veštine će odmeriti 24 najbolja kuvara iz svih krajeva sveta. S obzirom na renome takmičenja pobednik će nositi epitet – najboljeg kuvara na svetu.
„Mi delimo filozofiju i strast u potrazi za kulinarskim savršenstvom koje pokazuju učesnici Bocuse d’Or i velika nam je čast da budemo deo ovog vrhunskog takmičenja i da možemo da pokažemo naše jedinstvene mogućnosti u svetu gastronomije!“ – rekao je Olaf Koh, predsednik kompanije METRO, koji će, inače, uručiti nagradu pobedniku Bocuse d’Or.
Kao gost iz Srbije, manifestaciji „Bocuse d’Or“ u Lionu pristustvuje i Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe čiji magazin „Jamie“ (po licenci čuvenog Džejmija Olivera) – od narednog meseca zajedno sa kompanijom „Metro“ pokreće „Školu kuvanja“.