Britanska kantautorka promoviše novu kolekciju H&M
H&M s ponosom objavljuje da je britanska kantautorka i dobitnica nagrade Gremi, Foksis, zaštitno lice nove kampanje u julu ove godine, i to za Divided za jesen 2015. godine.
Kampanja je snimljena u Los Anđelesu, a Foksis nosi cool kombinacije neophodnih artikala nove sezone: bomber jakne, slogan majice, mini suknje i bootcut pantalone. Kolekcija će biti dostupna od sredine jula u odabranim H&M prodavnicama širom sveta, kao i onlajn.
„Bilo je jako zabavno na snimanju H&M-ove kampanje. Odeća ima tone karaktera, što znači da se stvarno može poigrati izgledom i najbolja je stvar u tome što sam to sve ja„, kaže Foksis.
To je razigrana mešavina koja omogućuje eksperimentisanje ličnim stilom, kao što je obični čipkasti top boje senfa, dugi, crni mekani pleteni kardigan bez rukava ili kratke pantalone etno printa. Modni dodaci bitni su za izgled, posebno šeširi širokog oboda i platforma čizme sa širokom i visokom petom.
„Foksis ima savršen stil za ovu kampanju – njen ležeran izgled je tako inspirativan. Radi se o kombinaciji zabavnih artikala koji se mogu nositi zajedno na toliko različitih načina„, kaže Pernila Wolfart, H&M-ova dizajnerka.