Poznati lanac brze hrane otvorio prvi luksuzni restoran

by | jul 23, 2015

U pitanju je luksuzni McDonald’s pop-up restoran u Tokiju.

Foto: Splashnews

Foto: Splashnews

Najpoznatijem lancu brze hrane očito više nije dovoljan tržišni kolač koji mu trenutno pripada, te se odlučio na pomalo apsurdan korak. Zaboravite kavijare, šampanjce koji koštaju više od male garsonijere ili sporo kuvane obraze od bika s mousseom od korena peršuna. McDonald’s je odlučio da vas potpuno razmazi.

Svoj prepoznatljivi brzi način ishrane na jednu noć je zamenio luksuznom večerom od tri ganga, upriličenoj u pop-up restoranu u Tokiju. Ako pitate McDonald’s tim, luksuz ćete od standardnih prženih krompirića i hamburgera napraviti ako ih prerežete na male komadiće i na njih nataknete fine čačkalice, krompiriće pretvorite u supu, a povrće u žele, a sve to će vam biti posluženo na pravim porculanskim tanjirima, uz kristalne čaše i srebrni pribor za jelo. Uz popratne stajliš menije i, šokantno, prave maramice, pitamo se koga to zapravo žele prevariti?

Foto: instagram/mcdonalds

Foto: instagram/mcdonalds

Članak se nastavlja posle reklama

Šalu na stranu, ovaj poduhvat gigantske kompanije zapravo je bio deo marketinške strategije pojačavanja prepoznatljivosti brenda u Japanu. 20 srećnih dobitnika je tako dobilo priliku da uživa na visokoj nozi u meniju koji je počinjao s Vichyssoise Mac čorbom od krumpirića i salatom pretvorenom u žele, nakon čega je usledio Fresh Mac burger i ledeni čaj u čaši za vino. Oreo McFlurry u činijici je završio ioovu prestižnu večeru, a nama ostavio pitanje – da li Japan zaista žudi za ovakvim luksuznim iskustvom?

Tagovi: