Kejt Mos i Kara Delevinj u boho komadima brenda Mango
Mango je pustio još jedan vizual nove kampanje za koju su angažovana dva najpoznatija britanska modela.
Kratkim videom u maju najavljeno je da je Mango za svoju novu kampanju angažovao dva najveća britanska supermodela. Kejt Mos i Kara Delevinj tako su udružile snage u kampanji #somethingincommon koja je u kratkom roku osvojila društvene mreže.
Kejt Mos i Kara Delevinj zaštitna lica brenda Mango
Naime, Mango je pokrenuo interaktivni projeakt u sklopu kojeg sve korisnike pozivaju da skinu aplikaciju u kojoj mogu napraviti selfi i tako dobiti priliku da njihova slika bude objavljena na stranici brenda Mango. Pre par dana objavljen je novi vizual s dvema manekenkama odevenim u trenutno popularnom stilu ’70-ih.
Na vizualu Mos nosi farmerke i prekrasan kimono s dugim resicama, a Kara pozira u maksi boho haljini i prsluku od brušene kože.
Pogledajte kako izgledaju i drugi vizuali kampanje…
Foto: Mango