„Weekend“ otkriva kako gejming može pomoći marketinškoj industriji

by | septembar 9, 2015

Weekend Media Festival je u Hrvatskoj i regiji poznat kao mesto gde se najavljuju i otkrivaju svetski trendovi. Jedna od uvek aktuelnih tema, gejming, takođe će dobiti svoje mesto u ovogodišnjem bogatom programu. Radionicu pod nazivom „Igrom do prestola“ održaće Elizabet Lejn Lovli, profesor predmeta Uvod u interaktivne medije na uglednom američkom Institutu za tehnologiju.

Foto: PR

Foto: PR

Na spomen igara i igranja, većina ljudi pomisli na online igre, no današnja tehnologija omogućila je gejming industriji da se razvije i u drugim smerovima. Gejming dobija sve značajnije mesto u marketinškim strategijama, a koliko može doprineti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji otkriće nam Elizabet Lejn Lovli. S kolegama je osmislila nekoliko igara u kojima je cilj spojiti ljude unutar lokalnih zajednica, a objasniće nam i načine na koje igre mogu motivisati ljude da posete i istraže nova područja, te da im pomognu da dobiju više od pukog odmora.

Foto: PR

Foto: PR

Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, ove godine će se održati od 24. do 27. septembra u festivalskom prostoru stare fabrike duvana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posetoci Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program s brojnim zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama.

Članak se nastavlja posle reklama

Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival već su u toku i više informacija možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Foto: PR

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: