„Vožnja ugledne gospode“ ovog vikenda i u Beogradu kako bi se podigla svest o raku prostate

by | septembar 25, 2015

U nedelju, 27. septembra 2015. godine, više od 30 hiljada elegantno odevene gospode širom sveta u više od 400 gradova, zajahaće sedla svojih Café racer-a, Bobber-a, Scrambler-a i drugih posebnih motocikala kako bi podigli svest javnosti o problemu sve većeg broja obolelih od raka prostate ali i pomogli finansiranje naučnih istraživanja koja bi ubrzala rezultate u izlečenju ove, sve češće bolesti muškaraca.

280914genride_7_1a2habe-1a2habi

Ove godine, Beograd se zvanično priključuje globalnom događaju Distinguished gentleman’s ride. Srpski džentlmeni odeveni sa stilom i njihove dame, skrenuće pažnju na činjenicu da u svetu, svakoga dana umre 1.300 muškaraca od posledica ove opake bolesti.

Screen-Shot-2012-08-14-at-14_07_32

Džentlmeni i dame iz Srbije koji učestvuju i podržavaju Distinguished gentleman’s ride okupiće se u 11 časova ispred Paviljona Cvijeta Zuzorić na Kalemegdanu. Tačno u 12 časova će krenuti u vožnju po Beogradu maršrutom: Paviljon Cvijeta Zuzoric, Ušće, Branov most, tunel, Trg Nikole Pašića, Takovska,  27. marta – Dusanova – Donjogradski bulevar – Karađorđeva sa krajnjom odrednicom, Beton hala. Na ciljnoj lokaciji, organizatori će se obratiti okupljenima i govoriti o značaju preventivnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti prostate.

Članak se nastavlja posle reklama

Medigroup bolnica bespaltno će pregledati učesnike trke sa ciljem prevencije i ranog otkrivanja ove opake bolesti.

Café-Racer-3

Na „Vožnji ugledne gospode“, očekuje se oko 30 učesnika kojima se možete pridružiti već sada donirajući sredstva putem sponzorstva odabranog vozača na zvaničnoj web stranici i tako pomognete da se Srbija nađe na mapi donatora istraživanja koja mogu spasiti živote muškaraca i u vašem krugu porodice i prijatelja.

Članak se nastavlja posle reklama

untitled

Ovaj događaj se održava od 2012. godine i inspirisana je slikom Mad Men-ovog Don Draper-a koji vozi klasični motor i nosi svoje najbolje odelo. Odlučeno je da bi tematska vožnja bila odličan način za borbu protiv često negativnog stereotipa o ljudima na motociklima, a istovremeno bi povezala moto zajednice. Ta prva vožnja okupila je više od 2.5 hiljade vozača u 64 grada. Uspeh događaja podstakao je osnivača da razmisli kako bi se to moglo iskoristiti za podršku nekoj vrednoj svrsi. A ostalo je, kako kažu, je elegantno odevena istorija.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: