Još četiri dana do kraja igre: Kako bi poznati potrošili glavnu nagradu Ušće Shopping Centra

by | oktobar 27, 2015

Preostalo je još samo četiri dana do završetka nagradne igre “UŠĆE godina želja” i prilike da svi posetioci i potrošači UŠĆE Shopping Centra postanu učesnici i potencijalni dobitnici vrednih nagrada i osvoje čak 1.200.000 dinara za godinu dana šopinga u ovom centru. 

Foto: Promo

Foto: Promo

Nagrade od 500, 1.000, 30.000, 90.000 i čak 1.200.000 dinara očekuju posetioce UŠĆE Shopping Centra koji se uključe u nagradnu igru “UŠĆE godina želja”. Potrebno je da se do 30. oktobra obavi kupovina u iznosu od 5.000 dinara ili više, nakon čega se dobija “cep-cep” kartica.

Kupac na licu mesta može da osvoji neku od instant nagrada, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu, Mesec šopinga i platnu karticu u iznosu od 30.000 dinara, kao i nagradu Sezona šopinga u UŠĆE SC i karticu u iznosu od 90.000 dinara, koju može da iskoristi tokom tri meseca.

Oni koji ostanu bez nagrada u trenutku kupovine, mogu da učestvuju u izvlačenju glavne nagrade – godinu dana šopinga u ovom Centru, koje će biti obavljeno krajem godine. Srećni dobitnik glavne nagrade imaće tokom 12 meseci po 100.000 dinara na poklon kartici UniCredit Banke za kupovinu svega što poželi.

Članak se nastavlja posle reklama

Kako bi poznate ličnosti potrošili glavnu nagradu, pročitajte u nastavku:

Danijela Buzurović, TV voditeljka
„Kad bih osvojila takvu nagradu odmah bih počela da pravim spisak stvari koje bih kupila najbližima. Ustvari, sve bih ih povela u šoping! Sigurno je da bih najviše potrošila u dečijim radnjama, na stvari i igračke za Nestora.“

Darko Ivić, glumac
„Najviše bih trošio u radnjama sa sportskom, ali i ostalom odećom, a deo novca bi ostao i u bioskopu i snek barovima. Zaista mi nije primarno da odeća bude firmirana, već da mi lepo stoji, ali kad već pričamo o brendovima, u mom ormaru su najprisutniji Adidas, Fred Perry i Victory (domaći proizvođač koji, pretežno, pravi opremu za borilačke sportove).“

Članak se nastavlja posle reklama

Nebojša Grnčarski, vlasnik modne agencije Select
„Najviše bih kupovao deci, jer stalno prerastaju postojeće konfekcijske brojeve, potom Dragani, a meni tek ako nešto ostane i od te velike sume J Fashion&Friends ne samo da ima najveći broj brendova, već se tu često mogu naći autentični komadi odeće. Volim da dam pare za nešto karakteristično, a takve stvari nalazim i kad svratim u Diesel, Replay, Desigual…“

I ova jesen u UŠĆE Shopping Centru je u znaku dobre energije i poklona, a “UŠĆE godina želja” će najsrećnijem doneti radosti i u celoj 2016.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: