Ovi događaji su obeležili društvene mreže u 2015.

by | decembar 16, 2015

Društvene mreže su ponovo bile na izazovu tokom ove godine. Mnogo statusa, lajkova, tvitova, šerovanja koje su spojile svet na jedan trenutak.

Pogledajte u nastavku listu događaja i trenutaka koji su srušili i zaustavili internet na trenutak. Verujemo da ste ih sve sigurno primetili.

Foto: Guliver/Splash

Foto: Guliver/Splash

Modna revija Valentino, 10. marta, imala je iznenađenje u vidu Bena Stilera i Ovena Vilsona koji su prošetali pistom i tako najavili drugi deo filma Zoolander. Ovo je bio modni događaj koji se najviše komentarisao na internetu u ovoj godini.

Članak se nastavlja posle reklama

Kejtlin Džener zaustavila je internet na momenat kada se prvi put kao žena pojavila na naslovnici magazina Vanity Fair. Nakon toga otvorila je i naloge na Tviteru i Instagramu i ponovo oborila rekorde. haljina   Sećate se onog momenta kada je ceo svet na društvenim mrežama raspravljao o tome da li je haljina plava ili crna? Da li se sećate koje je boje na kraju bila?

A video posted by Beyoncé (@beyonce) on

Kada je predsednik SAD, Barak Obama, objavio na Tviteru da su istopolni brakovi dozvoljeni u celoj zemlji, hešteg #LoveWins proširio se društvenim mrežama širom sveta.

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

Članak se nastavlja posle reklama

Neverovatnih 28 miliona tvitova razmenjeno je tokom Super Bowl poluvremena na kojem je nastupila Keti Peri.

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

„Družina“ Tejlor Svift, koja okuplja najpopularnije modele i poznate ličnosti, bila je deo njene turneje „1989“, a na Instagramu i Tviteru publika je konstantno fotografisala ove nastupe. Bravo za Tejlor i ekipu! pariz   Jedan tragičan događaj obeležio je 2015. godinu, a to je teroristički napad u Parizu. Heštegovi #PrayForParis i #JeSuisParis obišli su svet.

A photo posted by Hero Messenger (@heroapp) on

Od 19. oktobra, od kada je objavljen trejler za nastavak „Ratova zvezda“, pregledan je 70 miliona puta. Popularnost na društvenim mrežama tek raste jer je film premijerno prikazan u ponedeljak.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: