Održan tradicionalni Izbor najlepše novogodišnje jelke u hotelu Hyatt Regency
Hyatt Regency Beograd devetnaesti put tradicionalno je organizovao Izbor najlepše novogodišnje jelke – dobrotvornu prazničnu manifestaciju prilikom koje svoju kreativnost predstavlja šesnaest kompanija, čiji zaposleni ukrašavaju jelke koje su postavljene u holu hotela Hyatt Regency Beograd od 7. decembra 2014. do 8. januara 2015. godine.
Tradicionalno ukrašena jelka, kao ovogodišnja tema za dekoraciju, inspirisana je prazničnim čarolijama. Kompanije učesnice bile su: magazin Lepota & Zdravlje, Forma Ideale, Unicredit banka, Coca Cola Hellenic Group, Societe Generale Bank, Ringier, Moji brendovi, Harissons, Delhaize, Pepsico, Tikveš, KPMG, SMP Products d.o.o., Jones Lang Lasalle, Miofarm i Brian Lack.
Ove godine nezavisan žiri u sastavu našeg najboljeg srpskog atleticara Dragutina Topića, TDI radijskog dvojca Olivije i Enesa, pisca i svestrane umertnice Maje Volk, pevača i baletskog igrača Alekse Jelića, pevača Željka Vasića i kostimografa/scenografa Borisa Čakširana jednoglasno proglasio za pobednika jelku kompanije Harissons.
Njihova ideja je bila da se osvrnu na potresne priče u vezi sa ratom u Siriji i izbeglicama sa Bliskog Istoka. Kako bi skrenuli pažnju na tu decu i njihove porodice, dekorisali su jelku njihovim uramljenim fotografijama. Koktel su upotpunili mališani iz plesne grupe Fly.
Ukupan iznos participacije kompanija učesnica Izbora najlepše novogodišnje jelke od 9.600 evra doniran je udruženju Beli Štap za kupovinu pasa i obuku trenera za pse vodiče koji će pomoći slepim i slabovidim ljudima u slobodnom i nezavisnom kretanju.
Pogledajte kako su izgledale jelke svih učesnika: