U dobrom društvu: Najznačajniji brendovi uvek uz konferenciju Pro-Femina
Ovogodišnja konferencija Pro-Femina 2016, koju četvrti put zaredom s velikim uspehom organizuju kompanija Color Press Grupa i časopis „Lepota i zdravlje“, protekla je u znaku slogana manifestacije – “Šta žene žele?”, ali i jubileja najpopularnijeg ženskog magazina na ovim prostorima koji obeležava petnaest godina postojanja.
Novina na konferenciji bila je Experience Zona. U kreativno dizajniranom ambijentu, gosti su mogli su da isprobaju nove proizvode beauty brendova.
Nivea je gošćama i učesnicama testirala kvalitet kože i kose i predstavila nove proizvode kompanije.
Oriflame kozmetika predstavila je neke od svojih tradicionalnih proizvoda, kao i novitete.
Koozmetik, ručno rađena prirodna kozmetika predstavila je na svom štandu svoje proizvode, kao i to na koji način prirodna kozmetika utiče na naše telo i kosu.
Prisutni su mogli da prisustvuju prezentaciji prof. dr. Mehmeta Mutafa, specijaliste rekonstruktivne hirurgije Klinike Acibadem.
Takođe mogli su da čuju savete zdravstvenih stručnjaka iz kompanije Pharmanova sa proizvodom Oestrofact E.
Fondacija „Magnet za ljubav“ takođe je predstavila svoj rad i pozvala prisutne da se uključe u humanitarnu akciju sakupljanja sredstava za kupovinu magnetne rezonance za Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine.
Maybelline je u svom jedinstvenom korneru besplatno šminkao posetiteljke i sređivao im kosu.
U specijalnom Food korneru gosti su mogli da uživaju u novom ukusu sladoleda Rumenko Smoothie kompanije Frikom.
Prisutni su mogli da probaju i različite poslastice brenda Dr Oetker.
Na štandu restorana Dukat, koji je poznat po svojoj ukusnoj turskoj kuhinji, takođe su mogli da se degustiraju različiti specijaliteti.
Za osveženje je bila zadužena Aqua Viva voda.
U pauzama gosti i učesnici su uživali u “Blak ‘n’ Easy” kafi.
Posebnu pažnju privukao je modni kutak u kojem su neke od svojih najnovijih kreacija izložili poznati domaći modni dizajneri, a izbor modela naičinio je stilista Srđan Šveljo.
Novitete u poslovanju predstavio je Unicef, a prisutni su mogli da pogledaju film o sirijskoj devojčici uz pomoć VR tehnologije.
Kon Tiki Travel podsetio nas je još jednom gde sve možemo putovati ovog leta i kakve zanimljivosti nas očekuju.
Agencija Big Blue prezentovala je primamljive ponude za leto 2016.
Kompanija Ford gostima je predstavila najnoviji model Fiesta.
Ono što je posebno izazvalo pažnju jeste i gostovanje tri stručnjaka iz sfere ezoterije. Svi su želeli da im orjentalni beli mag Šeherzada prorekne sudbinu gledajući u svoju magičnu kuglu i karte, da im numerolog Mirjana Milosavljević Mina preko brojeva pomogne da bolje vide svoj život u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, kao i da im poznati astrolog Predrag Petković vidi sudbinu uz pomoć zvezda.
Na after work partyju bile prisutne brojne poznate ličnosti: Olja Bećković, Slavica Đukić Dejanović, Vesna Dedić, Srđan Dinčić, Miloš Šaranović, Gorica Nešović, Iva Kobler, Duška Jovanić, Una Senić, Jelena Tinska, Snežana Dakić, Nina Radulović Lečić i mnogi drugi. Za atmosferu je bio zadužen sjajni ženski bend „Štikle i vikleri„, a kao osveženje posluženo je Carlsberg pivo i Somersby cider.