#Blogomanija! Sorry NOT Sorry – Negativni PR

by | jun 10, 2016

Blogomanija Fashion&Beauty, treća regionalna konferencija, okupila je mnogo stručnjaka marketing i PR sektora. Panel pod nazivom „Sorry NOT Sorry“ ili „Negativni PR“ vodila je Nataša Bujas (Blumen Group), a njeni sagovornici na panelu su bili Cvijeta Radović (Media Life), Jelena Pavićević (Benefit Communications), Nikola Vukomanović (Privredna komora Srbije), Aleksandra Kolarić (HUOJ) i Mirjana Vlaisavljević (PR Icps Infinity).

GOR_5198

Složili su se da se PR veoma uzdigao u poslednjih 20 godina u našem regionu, jer su ljudi shvatili od kolike je važnosti njihova prezentacija javnosti i komunikacija sa potrošačima. Ističu da, baviti se PR-om znači razmišljati o svom klijentu, a ne o sebi. Jedino tako uspećete da istaknete i uzdignete svoj brand za koji radite.

Preuzimanje odgovornosti i inicijative, uz obavezno znanje postavlja se važnost PR u organizaciji. Društvene mreže su postale ozbiljna olakšica, ali i pretnja PR sektoru, jer jedna negativna reakcija može ozbiljno da uruši ovaj sektor bez strategije.

Članak se nastavlja posle reklama

Poslednje pitanja za paneliste je bilo Čime bi se bavili da to nije njihova trenutna profesija – PR, svi su ostali negde u krugu svoje profesije, dok je jedino Nikola izjavio da bi bio kuvar.

GOR_5192 GOR_5193 GOR_5194 GOR_5195 GOR_5196 GOR_5197 GOR_5203

Foto: Goran Zlatković

Članak se nastavlja posle reklama

Blogomanija Fashion&Beauty će trajati do 12. juna, na kojoj će se govoriti i o blogovanju, Internet marketingu, odnosno zarađivanju, uspehu, popularnosti, manama i prednostima Internet sveta.
Detaljan program možete pogledati na www.blogomanija.net/progam.

Pročitajte i…
Cataleya by Zorana Miličić samo na #Blogomanija Fashion & Beauty
VISA influenseri o online životu u Kazahstanu, Ukrajini i Azerbejdžanu
VISA – Ecommerce trendovi ekskluzivno na konferenciji #Blogomanija
#Blogomanija: Zašto glupi ljudi postaju poznati?

Članak se nastavlja posle reklama

Kako je protekao prvi dan konferencije pogledajte se OVDE.

Tagovi: