VESNA Da Vinča: Lepota mora biti državni brend!
Predsednica kompanije „Mis Ju“ Vesna De Vinča izjavila je da bi državne institucije trebalo više da se uključe u promociju srpske lepote kao prepoznatljivog brenda, kako bi devojke na svetskim takmičenjima ostvarile bolje rezultate.
De Vinča je u intervjuu Tanjugu ocenila da su lepotice, kao i sportisti, koji nastupima u stranim medijima predstavljaju zemlju, najbolji ambasadori Srbije. Predsednica kompanije „Mis Ju“ je učešće devojke sa Kosova i Metohije na tom takmičenju ocenila kao presedan i objasnila da je „Mis univerzuma pod američkim uticajem, za razliku od Mis sveta, na kome ne može da učestvuje predstavnica zemlje koja nema stolicu u UN“.
Govoreći o pripremama za predstojeće takmičenje „Mis sveta“ koje se u decembru po drugi put održava u Južnoafričkoj Republici, De Vinča je navela da se sa devojkama, osim na izgledu i odabiru garderobe, radi i na usavršavanju jezika, komunikaciji sa medijima i javnom nastupu.
Prema njenim rečima, posebna pažnja se poklanja načinu na koji će devojke govoriti o srpskoj istoriji i tradiciji. Da bi devojka ponela laskavu titulu misice neophodno je da osim fizičke lepote, idealnih proporcija, obrazovanja i dobrog poznavanja jezika, poseduje i harizmu, podvukla je De Vinča.
Poimanje lepote, kako je kazala De Vinča, menjalo se kroz vreme, pa danas lepota ne podrazumeva idealne proporcije, već je to „savršenstvo nesavršenosti“. „Žene sa oblinama ponovo su u modi„, zaključila je De Vinča.