Održana promocija novog logotipa organizacije „Miss Srbija“
Obeležili smo 20 godina izbora za Miss Srbije. Tim povodom u ambijentu predivnog hotela „Excelsior“, u prisustvu uglednih zvanica i pod velikom pažnjom medija promovisan je novi logotip izbora Miss Srbije.
Konkurs je realizovao „GreenDesign“ internet servis . Na adresu „GreenDesign-a“ stigao je veliki broj radova. Nakon prvog razmatranja selektovano je 15 njih, a putem društvenih mreža i portala odabrano je pet .
Konačnu odluku dao je stručni žiri koji je za najkompletnije idejno rešenje za novi logotip izbora Miss Srbije proglasio logotip autora Miloša Radojičića, studenta arihtekture u Beogradu. Mladi dizajner je pored novčane nagrade dobio i putovanje u Grčku za dve osobe.
Na čelu stručnog žirija bio je Zoran Torbica, internet guru, pored njega tu su bili i Duško Vukajlović – glavni urednik novina „Alo“, Pavle Savović- direktor portala „Telegraf“, Nebojša Pilipović – art director „Miss Srbija“, Boža Kalezić – reditelj i pisac, Vladimir Andonov – vlasnik marketinške agencije „KOMPANY“, Aleksandra Mirić – marketing menadžer hotela „Excelsior“, Vojin Valjarević- arhitekta, Damjan Đakov- slikar i Boris Trivan – programski direktor „Digital Communication“ instituta i kreativan direktor novina „24“ .
A ovako je žiri prokomentarisao novi logotip:
„Ovaj znak umnogome sadrži metafore karakteristika same manifestacije,
ali i „manifesta“ Miss Srbije, prefinjenost, lepotu, višeslojnost, duhovnu zrelost, dakle sve osobine koju bi najlepša Srpkinja trebalo da ima.“
Znak je vrlo zahtevan u smislu pažnje koju treba posvetiti svim aplikacijama na kojima
će se on pojaviti.
Promocija novog logotipa upriličena je programom koji je vodila Adriana Čortan. Gostima se obratila i ponosna predsednica organizacije „Miss Srbija“ Vesna De Vinča koja je izrazila svoje zadovoljstvo novim logotipom i idejom da su u odabiru istog učestvovali internet korisnici svih ciljnih grupa.