Održana promocija novog logotipa organizacije „Miss Srbija“

by | septembar 7, 2016

Obeležili smo 20 godina izbora za Miss Srbije. Tim povodom u ambijentu predivnog hotela „Excelsior“, u prisustvu uglednih zvanica i pod velikom pažnjom medija promovisan je novi logotip izbora Miss Srbije.

Foto: Promo

Foto: Promo

Konkurs je realizovao „GreenDesign“ internet servis . Na adresu „GreenDesign-a“ stigao je veliki broj radova. Nakon prvog razmatranja selektovano je 15 njih, a putem društvenih mreža i portala odabrano je pet .

Konačnu odluku dao je stručni žiri koji je za najkompletnije idejno rešenje za novi logotip izbora Miss Srbije proglasio logotip autora Miloša Radojičića, studenta arihtekture u Beogradu. Mladi dizajner je pored novčane nagrade dobio i putovanje u Grčku za dve osobe.

Foto: Promo

Foto: Promo

Članak se nastavlja posle reklama

Na čelu stručnog žirija bio je Zoran Torbica, internet guru, pored njega tu su bili i Duško Vukajlović – glavni urednik novina „Alo“, Pavle Savović- direktor portala „Telegraf“, Nebojša Pilipović – art director „Miss Srbija“, Boža Kalezić – reditelj i pisac, Vladimir Andonov – vlasnik marketinške agencije „KOMPANY“, Aleksandra Mirić – marketing menadžer hotela „Excelsior“, Vojin Valjarević- arhitekta, Damjan Đakov- slikar i Boris Trivan – programski direktor „Digital Communication“ instituta i kreativan direktor novina „24“ .

Foto: Promo

Foto: Promo

A ovako je žiri prokomentarisao novi logotip:

Članak se nastavlja posle reklama

„Ovaj znak umnogome sadrži metafore karakteristika same manifestacije,
ali i „manifesta“ Miss Srbije, prefinjenost, lepotu, višeslojnost, duhovnu zrelost, dakle sve osobine koju bi najlepša Srpkinja trebalo da ima.“

Znak je vrlo zahtevan u smislu pažnje koju treba posvetiti svim aplikacijama na kojima
će se on pojaviti.

Članak se nastavlja posle reklama

Promocija novog logotipa upriličena je programom koji je vodila Adriana Čortan. Gostima se obratila i ponosna predsednica organizacije „Miss Srbija“ Vesna De Vinča koja je izrazila svoje zadovoljstvo novim logotipom i idejom da su u odabiru istog učestvovali internet korisnici svih ciljnih grupa.

Foto: Promo

Foto: Promo

Tagovi: