Andrej Pejić u novoj kampanji za „push up“ grudnjak

by | decembar 14, 2011

Holandski lanac „Hema“, koji proizvodi donje rublje, angažovao je australijskog manekena srpskog porekla Andreja Pejića kao zvezdu nove kampanje za „push up“ grudnjak.

Ovaj model grudnjaka navodno povećava vaš dekolte za dve veličine, te se verovatno u tome krije marketinška tajna angažovanja muškog modela za ženski proizvod.

Agent Andreja Pejića ne može doći sebi od sreće: „Ovo je revolucionarno. Nikada nisam video da muškarac reklamira žensko donje rublje“.

Kompanija „Hema“ upravo je napravila najbolji PR koji će joj osigurati brojne objave u svim svetskim medijima, da čak ne mora da izdvoji novac za oglašavanje, a Andrej je ponovno podgrejao raspravu o njegovom liku i delu i time osigurao popularnost o kakovoj ženske modne početnice mogu samo da sanjaju.

Članak se nastavlja posle reklama

Naime, dvadesetogodišnji Andrej često pozira u ženskoj odeći, nedavno se pojavio i na reviji venčanica, a slikao se i kao mlada za časopis “Out”.

Tagovi: