Rođendanska magija o kojoj se priča! Direct Media proslavila 15 godina uspešnog poslovanja

by | decembar 7, 2016

Žurka za koju se tradicionalno traži pozivnica više, danima se prepričava u medijskom i marektinškim krugovima regiona! U beogradskom klubu Lobby 777, u prisustvu više od hiljadu zvanica iz cele Evorope, predstavnika vodećih internacionalnih i domaćih korporacija, medijskih kuća, marketinških agencija, javnih ličnosti i zaposlenih iz osam zemalja gde posluje, Direct Media sistem proslavio je u Beogradu 15 godina uspešnog poslovanja.

Svečarska atmosfera na rodjendanskom trgu

U sjajnoj atmosferi koju su do usijanja podrejali bend „Euterpa“ i trubački orgestar Dejana Petrovića „Big band“, gosti Direct Media iz celog regiona, kao i iz mnogih evropskih prestonica odakle su dosli najveći klijenti kompanije, zabavljali su se do duboko u noć. Na otvorenom rođendanskom trgu u dvorištu kluba, zvanice su uživale u kuvanom vinu i rakiji i drugim zimskim delicijama, pa se korporativna proslava pretvorila u najbolji provod u gradu te večeri.

Regionalni lideri

Regionalna ekspanzija, pomeranje granica u industriji oglašavanja i društveno odgovorno poslovanje, obeležili su prvih petnaest godina najvećeg medijskog sistema u regionu Jugoistčne Evrope. Direct Media nastala je 2001. godine u Srbiji, kao medijska agencija godinama nagrađivana za uspešnost u poslovanju, a danas posluje i u Crnoj Gori, Bosni i Herecegovini, Makedoniji, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji, i Bugarskoj.

Članak se nastavlja posle reklama
Jovan Stojanović

Jovan Stojanović

„U neminovnoj evoluciji biznisa i načina na koji komuniciramo, najuspešniji zadržavaju ono što u svojoj srži jesu. Ovu firmu čine multidisciplinarni komunikacijski profesionalci koji stalnim radom na sebi stvaraju kvalitet i doprinose uspehu naših partnera, istovremeno zajedno sa medijima pomerajući čitavo tržište napred. Ovo je proslava tog zajedničkog liderstva, titule stečene za 15 godina kontinuiranog uspeha Direct Medije i svih naših partnera,“ izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija.

Inovatori

Članak se nastavlja posle reklama

Kroz stalno usavršavanje ekspertize i interni razvoj alata, Direct Media je da postavi najviše standarde u medijskom oglašavanju u celom regionu, uprkos činjenici da ne pripada lancu globalnih agencija. Među brojnim inovacijama koje je uvela na tržište medija i oglašavanja su novi oglasni formati, poput prvih TV bampera u Srbiji i prve Augmented reality oglasne kampanje u regionu. Kao lider u oglašavanju na digitalnim kanalima komunikacije, Direct Media je prva dovela oglašavanje na Tviteru u Srbiju, stvorila prvu Programmatic mrežu u Srbiji i upotrebom virtuelne realnosti kreirala nagrađivanog virtuelnog bankara za prvu onlajn banku u Srbiji.

Društvena odgovornost

Članak se nastavlja posle reklama

Kroz program donacija ugroženim kategorijama stanovništva, Direct Media je pomogla skoro stotinu porodica, dok su kroz program stipendiranja prošli mnogobrojni mladi sportisti od koji su mnogi danas svetski i Olimpijski šampioni. Dugogodišnji je partner Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka (NURDOR), komunikacijski partner nagrađivane kampanje Bitka za bebe, kao i donator Fondacije Novaka Đokovića. U godini jubileja, Direct Media je Muzeju Nikole Tesle u Beogradu poklonila prvu izložbu u okruženju virtuelne realnosti posvećenu velikom naučniku pod nazivom „Doživi Teslu“ i sprovela niz volonterskih aktivnosti zaposlenih u zemljama regiona gde posluje.

U našoj foto galeriji pogledajte atmosferu sa rođendanske žurke.

Tagovi: