Rođendanska magija o kojoj se priča! Direct Media proslavila 15 godina uspešnog poslovanja
Žurka za koju se tradicionalno traži pozivnica više, danima se prepričava u medijskom i marektinškim krugovima regiona! U beogradskom klubu Lobby 777, u prisustvu više od hiljadu zvanica iz cele Evorope, predstavnika vodećih internacionalnih i domaćih korporacija, medijskih kuća, marketinških agencija, javnih ličnosti i zaposlenih iz osam zemalja gde posluje, Direct Media sistem proslavio je u Beogradu 15 godina uspešnog poslovanja.
U sjajnoj atmosferi koju su do usijanja podrejali bend „Euterpa“ i trubački orgestar Dejana Petrovića „Big band“, gosti Direct Media iz celog regiona, kao i iz mnogih evropskih prestonica odakle su dosli najveći klijenti kompanije, zabavljali su se do duboko u noć. Na otvorenom rođendanskom trgu u dvorištu kluba, zvanice su uživale u kuvanom vinu i rakiji i drugim zimskim delicijama, pa se korporativna proslava pretvorila u najbolji provod u gradu te večeri.
Regionalni lideri
Regionalna ekspanzija, pomeranje granica u industriji oglašavanja i društveno odgovorno poslovanje, obeležili su prvih petnaest godina najvećeg medijskog sistema u regionu Jugoistčne Evrope. Direct Media nastala je 2001. godine u Srbiji, kao medijska agencija godinama nagrađivana za uspešnost u poslovanju, a danas posluje i u Crnoj Gori, Bosni i Herecegovini, Makedoniji, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji, i Bugarskoj.
„U neminovnoj evoluciji biznisa i načina na koji komuniciramo, najuspešniji zadržavaju ono što u svojoj srži jesu. Ovu firmu čine multidisciplinarni komunikacijski profesionalci koji stalnim radom na sebi stvaraju kvalitet i doprinose uspehu naših partnera, istovremeno zajedno sa medijima pomerajući čitavo tržište napred. Ovo je proslava tog zajedničkog liderstva, titule stečene za 15 godina kontinuiranog uspeha Direct Medije i svih naših partnera,“ izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija.
Inovatori
Kroz stalno usavršavanje ekspertize i interni razvoj alata, Direct Media je da postavi najviše standarde u medijskom oglašavanju u celom regionu, uprkos činjenici da ne pripada lancu globalnih agencija. Među brojnim inovacijama koje je uvela na tržište medija i oglašavanja su novi oglasni formati, poput prvih TV bampera u Srbiji i prve Augmented reality oglasne kampanje u regionu. Kao lider u oglašavanju na digitalnim kanalima komunikacije, Direct Media je prva dovela oglašavanje na Tviteru u Srbiju, stvorila prvu Programmatic mrežu u Srbiji i upotrebom virtuelne realnosti kreirala nagrađivanog virtuelnog bankara za prvu onlajn banku u Srbiji.
Društvena odgovornost
Kroz program donacija ugroženim kategorijama stanovništva, Direct Media je pomogla skoro stotinu porodica, dok su kroz program stipendiranja prošli mnogobrojni mladi sportisti od koji su mnogi danas svetski i Olimpijski šampioni. Dugogodišnji je partner Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka (NURDOR), komunikacijski partner nagrađivane kampanje Bitka za bebe, kao i donator Fondacije Novaka Đokovića. U godini jubileja, Direct Media je Muzeju Nikole Tesle u Beogradu poklonila prvu izložbu u okruženju virtuelne realnosti posvećenu velikom naučniku pod nazivom „Doživi Teslu“ i sprovela niz volonterskih aktivnosti zaposlenih u zemljama regiona gde posluje.
U našoj foto galeriji pogledajte atmosferu sa rođendanske žurke.