U prodaji druga „Versaće“ i „H&M“ kolekcija
Donatela Versaće izazvala je globalnu histeriju kada je prošlog meseca pustila u prodaju kolekciju u saradnji sa švedskim brendom „H&M“. Kupci su čitavu noć pred otvaranje, stajali ispred radnji samo da se dokopaju šarenog dizajnerskog komada. Čitava kolekcija rasprodata je za samo nekoliko sati, a zvanični sajt komapanije blokirao je pod pritiskom.
Međutim, kompanja „H&M“ nada se da će ovog puta rasprodaja druge i poslednje zajedničke kolekcija visoke ulične mode ovih brendova, proći mnogo organizovanije. Nadaju se da ih ovog puta tehnička infrastruktura neće izneveriti.
Dizajnerski komadi isključivo su dostpni na zvaničnom sajtu kompanija od 19. januara sledeće godine. Nova modna linija puna je boja, sadrži hajine na jedno rame, puno zlatnih detalja, originalan nakit, kao i prelepe sandale.
Motivi su tropski: leptiri, voće, cveće, palme i naravno „Versaće“ zaštitni znak – grčki ključ inspirisan Helenskom kulturom glavni je detalj na nakitu.