Na jedan klik do pomoći deci

by | februar 17, 2017

Korisnici Telenor banke od 7. februara mogu da postanu članovi „Kluba prijatelja UNICEF-a“ i redovno doniraju sredstva za najugroženiju decu u Srbiji, u samo nekoliko klikova. Telenor banka omogućila je mesečno doniranje sredstava za dobrobit dece odabirom iznosa od 100, 200 ili 500 dinara putem opcije račun na klik ili trajnog naloga.

Foto: Milos Bicanski/ UNICEF

„Telenor banka podržava strateško ulaganje u decu, kao najvredniji resurs koji svaka zemlja ima. Zahvaljujući novim tehnologijama i digitalizaciji otvaraju se i nove mogućnosti za pomoć najugroženijima. Zadovoljstvo nam je da, putem partnerstva sa UNICEF-om, unapredimo kulturu davanja u Srbiji. Pojednostavljenjem procesa donacija i korišćenjem inovativnih rešenja motivišemo naše korisnike da se priključe i pomognu onima kojima je to najpotrebnije“, izjavio je Martin Navratil, predsednik Izvršnog odbora Telenor banke.

Vodeći godišnji izveštaj o dobročinstvu − Svetski indeks davanja − u 2016. godini Srbiju je pozicionirao na 135. mesto od 140 zemalja. UNICEF je pokrenuo inicijative koje imaju cilj da olakšaju doniranje u programe za decu, kao što su ukidanje provizije za plaćanja putem trajnog naloga i korišćenje inovativnih tehnologija.

„Bankarski sektor ima jak razlog da svoje poslovanje i usluge usmeri na ulaganje u decu, jer na taj način ostvaruje jak posredan i neposredan uticaj na zajednicu. Zato je važno da dečja prava budu integrisana u praksu društveno odgovornog poslovanja svih bankarskih institucija“, rekao je Michel Saint-Lot, direktor UNICEF-a u Srbiji.

Članak se nastavlja posle reklama

Telenor grupa i UNICEF potpisali su globalni ugovor o saradnji, koji uključuje kako finansijsku, tako i tehnološku podršku u cilju društvene inkluzije socijalno ugroženih grupa u svim zemljama gde Telenor posluje. Telenor je u Srbiji već deset godina aktivan učesnik rastuće digitalizacije društva, sa ambicijom da prednosti interneta učini dostupnim svima.

Telenor banka je prva mobilna onlajn banka u Srbiji. Za dve i po godine poslovanja, promenila je navike korisnika finansijskih usluga. Novo partnerstvo UNICEF-a i Telenor banke podržaće kulturu davanja inovativnim rešenjima.

Tagovi: