Da li lepota umanjuje šanse za dugu vezu saznajte u nedeljnoj šetnji internetom

by | mart 19, 2017

Nedelja! Vreme je za vas kompilaciju najzanimljivijih vesti (pretežno) iz oblasti wellnessa, prikupljenih sa svih strana Interneta. Bukmarkujte i pročitajte, obavezno.

Priredila: Jasmina Ubiparip

1. Lepota smanjuje izglede za dugu vezu?

Osobama atraktivnog izgleda je možda lakše da pronađu parnera, ali izgleda da je lepota u obrnutoj razmeri sa dužinom veze, kažu naučnici. Istraživanja pokazuju da izrazito lepi ljudi češće imaju kraće veze. Razlog je taj što oni privlače pažnju te su skloniji tome da traže nove potencijalne partnere, posebno ukoliko nisu zadovoljni u aktuelnoj vezi. (The British Psychological Society)

Skarlet Džohenson se razvodi od svog drugog supruga, vlasnika marketinške agencije, Romana Doriaka, s kojim ima dvogodišnju kćerku Rouz Doroti. Foto: Guliver/Cover Images

2. Jela bez mesa – na sasvim nov način?!

Food tech kompanija Memphis Meats, čije je sedište u Silikonskoj dolini, objavila je da su proizveli prve pohovane pileće štapiće – bez piletine. Napravljeni su od samoreprodukujućih ćelija koje imaju ukus piletine – pri tom, pravo meso za njihovu proizvodnju nije potrebno. Iz kompanije kažu da će se ovaj proizvod naći na američkom tržištu do 2021. godine. Mi ćemo im ipak reći: „Ne, hvala“. Šta vi mislite o sintetičkim namirnicama? (QUARTZ)

Foto: Thinkstock

Članak se nastavlja posle reklama

3.  Veliki koralni greben umire pred našim očima

Nedavna studija pokazala je da je najveći deo ovog grebena – čak dve trećine – odumro zbog sve viših temperatura vode. „Klimatske promene nisu nešto što nam preti u budućnosti“, kaže Teri P. Hjudžis, direktor istraživanja. „Na Velikom koralnom grebenu one su očigledne tokom poslednjih osamnaest godina“. (NYT)

Foto: Thinkstock

4.  Neuronaučnici pomažu muzejima da posetiocima približe umetnost

Cilj je da naučna objašnjenja povežu ono što posetioci muzeja vide sa doživljajem koji umetnost u njima izaziva. Na taj način bi čak i osobe koje nisu umetnički tip, koje vide samo uramljena platna išarana bojama, kreirale određene emocije u onosu na ono što predstavlja umetničko delo koje posmatraju. (Science Of Us)

Članak se nastavlja posle reklama

Džastin Biber u reklami za telefonski servis „Soft Bank“. Foto: Guliver/Cover Images

5. Da li nas zavisnost od tehnologije zapravo spasava od drugih vrsta zavisnosti?

Postoje različite teorije o tome zbog čega je opala upotreba alkohola i opijata među američkim tinejdžerima tokom prethodne decenije (nije da se iko žali :). Naučnici se sada pitaju da li je razlog možda taj što ih neprestano zabavlja i stimuliše tehnologija. Teorija možda deluje pomalo nategnuto, ali je svakako vredna daljeg istraživanja. (NYT)

Članak se nastavlja posle reklama