Sedamedeseti rođendan kultnog brenda

Retro stil je poslednjih desetak godina vrlo u modi, pa su stari dobri brendovi oživeli svoje klasike i nanovo ih lansirali u modernom ruhu, ili pak potpuno iste kao nekada zato što se ono staro dobro i te kako nosi. Ova pojava posebno je karakteristična za brendove koji proizvode džins. Jedan od njih je i Wrangler.

Kada je 1966. godine legendarni ‘Newsweek’ predtsvaljao članak o životu tinejdžera, naslovnu stranicu je krasio mladi par obučen u Wrangler jeans. Do tada, poznati američki denim brend je prošao kroz revoluciju – od funkcionalnog odevnog komada omiljenog među rodeo jahačima i ljubiteljima prirode, do garderobe koju rado nose modno osvešćeni  buntovnog duha okrenuti pop kulturi.

Wrangler je bio omiljeni mladalački denim brend. Ista situacija je i danas. Wrangler obeležava 70. rođendan i slavi istoriju bogatu progresivnošću, pop elementima i relevatnošću kojoj se klanjaju modni fanovi urbanog životnog stila. Ovim povodom brend je predstavio globalnu kolekciju koju krasi novi ‘Wrangler 70 Years’ Kabel font logo i advertajzing kampanju. Inspirisani su bogatom arhivom brenda koji je tokom 70-tih otkrio svoju novu mladost i optimizam.

Jeans kolekciju čine autentična pranja i svetlije nijanse plave u regularnim krojevima za nju i njega. Tu su i nezaobilazni retro krojevi za dame, kao i pin up šorcevi. Liniju upotpunjuju majice smelih boja uz logotip u duginim bojama.

Pročitajte i…Predimenzionirane nogavice. Da li ćete ih probati ovog proleća?

Članak se nastavlja posle reklama