Pogledajte kako izgleda „Lindex Pink“ kolekcija i priključite se akciji „Zajedno protiv raka dojke“
Od danas pa do 1. novembra „Lindex“ donira 10% prihoda od prodaje asortimana za žene i asortimana veša Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Dakle, ako ste planirali kupovinu u „Lindexu“ neka to bude baš u ovom periodu jer će 10% vašeg novca biti uloženo za poboljšanje uslova na Institutu.
Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda „Lindex“ i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Branka Radmanović, plastični i rekonstruktivni hirurg, istakla je da u Srbiji svake godine od karcinoma dojke oboli oko 4.500 žena. Zabrinjavajuće je i to što se starosna granica obolevanja od ove bolesti sve više pomera, te se ona sada najčešće dijagnostikuje u uzrasnoj grupi od 30-40 godina. Dobra vest je da se redovnim pregledima bolest može otkriti na vreme, čime se verovatnoća izlečenja značajno povećava.
Za samopregled je dovoljan jedan minut jednom mesečno!
Zato je veoma važno da svi učinimo nešto kako bismo podigli svest o ovoj bolesti, a oni koji su u mogućnosti i da prikupe sredstva kako bi olakšali oporavak ženama koje se hrabro bore protiv ove bolesti.
„Borba protiv raka dojke važan je deo „Lindexove“ društvene odgovornosti koja je tokom godina doprinela finansiranju istraživanja raka i povećanju svesti o bolesti. Veoma smo ponosni što smo prošlih godina imali izuzetno pozitivne reakcije kupaca koji su pokazali veliku posvećenost, što je jasan dokaz da je naša inicijativa dobrodošla. Ove godine, u to ime i u znak podrške svim ženama, „Lindex“ je predstavio i novu „Pink“ kolekciju koja između ostalog sadrži i rafinirani modni brushalter sa protezom“, izjavila je Jelena Zorica, brend menadžerka „Lindexa“ u Srbiji.
Nova kolekcija luksuznih artikala pod nazivom „Pink“ biće dostupna u prodaji u svim „Lindex“ prodavnicama u Srbiji od 19. oktobra.
Kolekcija je izrađena od najkvalitetnijih materijala, poput svile premijum kvaliteta, kašmira i luksuznog baršunastog pliša, sofisticirana je i s delikatnim detaljima. U okviru kolekcije nalazi se i modni brushalter sa protezom namenjen ženama koje su bile podvrgnute masektomiji. Grudnjak ima džepiće koji omogućavaju da se može nositi sa ili bez proteza.
Da ne bude zabune, Institutu sa onkologiju i radiologiju Srbije donira se 10% prihoda od prodaje svih artikala iz asortimana za žene i asortimana veša, ne samo onih iz „Pink“ kolekcije.