Pozivamo vas da testirate nove Avon proizvode!

by | oktobar 4, 2018

Svaka žena teži neodoljivo glatkom i baršunastom izgledu kože. Međutim, usled sve intenzivnije promene trendova koji diktiraju način na koji ćemo tretirati našu kožu lica, koja je ujedno i najosetljiviji deo tela, neretko sebi postavljamo pitanje da li su rituali koje sledimo i proizvodi koje koristimo, odgovarajući. Trend koji dominira u poslednjih nekoliko godina jeste takozvani „glass skin trend,“ koji zapravo predstavlja vrhunac nege kože lica. Ovaj trend potiče iz srca Japana, tačnije od žena sa dalekog istoka koje su apsolutni čuvari tajne nege kože lica. Nega koju one primenjuju smatra se superiornom u odnosu na evropsku i to je razlog zašto su je žene širom sveta prigrlile bez oklevanja.

Mission – Tajna nege kože lica iz srca Japana

U čemu je tajna njihove svežine i mladalačkog izgleda kojem danas svi težimo?

„Rekla bih da je tajna u hidrataciji kroz rituale. Filozofija japanske nege kože leži u jednostavnosti i minimalizmu. Iako beauty rutina uključuje nekoliko koraka, svaki korak i svaki proizvod ima svoju specifičnu ulogu i zato ih kroz rituale strpljivo nanose u slojevima, pojačavajući efikasnost prethodno nanetog proizvoda. Na taj način se stvara celina čiji rezultat jeste upravo podmlađena koža lica. Žene iz Japana, za razliku od drugih žena imaju poseban odnos prema lepoti. Za njih, nega kože predstavlja pre svega izraz ljubavi i poštovanja prema sebi, za njih je lepota ritual u kojem svakodnevno uživaju.“ – dodala je dr Tamara Maravić.

Zato vam, direktno iz srca Japana donosimo Mission – novi ekskluzivni brend za negu kože lica nastao još 1986. godine, koji veruje da se tajna mladalačkog izgleda, bez obzira na godine, krije u kozmetici superiornog kvaliteta koja je kreirana da bude deo jedinstvenog rituala. Linija Mission Y, deo je Mission brenda i odgovor na sve potrebe kože žena u 30-im godinama koje primećuju prve znake starenja: fine linije, dehidrataciju i umornu kožu. Kreirana na temelju trostruko fermentiranog kvasca – bogatog izvora vitamina, aminokiselina, minerala i antioksidansa, ova linija sastoji se od 4 proizvoda koji se nanose u 4 koraka i predstavljaju osnovu rituala nege.

Članak se nastavlja posle reklama

“Pena za čišćenje se preporučuje kao početni ritual i svoju popularnost duguje ekstremno laganim formulama koje efikasno uklanjaju sve nečistoće, pripremajući kožu za hranljive sastojke u formulama koje slede. Naredni korak je dubinska hidratacija Losionom. Zanimljivo je da se na našim prostorima ovaj proizvod ne koristi, a zapravo predstavlja najvažniji korak nege žena iz Japana, jer vraća optimalnu pH vrednost koži i istovremeno pruža intenzivnu hidrataciju. Koncentrovane negujuće formule, često nazivane „esencija mladosti“ jesu treći korak ovog rituala koje koži pružaju eksploziju hranljivih sastojaka koji prodiru kroz kožu i obnavljaju oštećene ćelije. I na kraju dolazi zaštita. Nanošenje kreme za lice je poslednji korak japanskog rituala nege. Njen zadatak nije samo da intenzivno nahrani kožu već i stvori nevidljivi, zaštitni sloj.“ – ističe dr Tamara Maravić.

Druga, ekskluzivna Mission linija je Mission Eclat, koja predstavlja odgovor na potrebe zrele kože dama – 45+. Ovu liniju odlikuju napredne tehnologije, kremaste, hranljive formule sa elegantnim mirisom ruže i nežnog mošusa, ekstrakt nevena i morskih algi, hidrolizovani protein soje, kao i RNA molekul koji podstiče prirodnu proizvodnju kolagena i elastina.

Članak se nastavlja posle reklama

Liniju čini 5 proizvoda koji se na kožu apliciraju takođe u sklopu rituala koji obuhvata 4 koraka.

„Odmah nakon uklanjanja šminke, čišćenje kože je naravno – prvi korak u ovom ritualu. Potom sledi dubinska hidratacija losionom, nakon koje koža postaje meka i nežna i spremna da bolje apsorbuje hranljive sastojke iz formule koje slede. Treći korak u ritualu je Koncentrovana esencija. Ona je gušća i koncentrisanija od losiona pa se mora nanositi odmah nakon njega. Poslednji korak je zaštita nanošenjem kreme, a ova linija posedje dve – intenzivnu i kremu za oko očiju i usana.“ – savetuje dr Tamara Maravić.

Članak se nastavlja posle reklama

„2 minuta“ Instant gel za predeo oko očiju

Direktno iz Avon instituta za istraživanje u Njujorku, stiže inovacija pod već dobro pozatim brendom Anew, koja u roku od 2 minuta uklanja tamne krugove oko očiju, smanjuje otečenost, ublažava bore oko očiju i zateže kožu.
Daje instant efekat liftinga koji traje i do 8 sati.
Zahvaljujući revolucionarnoj tehnologiji, ovaj gel stvara tanak, nevidljivi film oko očiju koji momentalno transformiše najosetljiviju regiju kože – uklanja znake umora i pruža prirodniji i energičniji izgled.

Način upotrebe: Dovoljno je malo truda kako biste postigle mnogo rezultata! U tankom sloju nanesite gel na regiju oko očiju kada vam je koža potpuno suva, a zatim laganim pokretima razmažite. Ostanite mirni i izbegavajte pomeranje mišiča lica na 1-2 minuta dok se sloj potpuno ne osuši i postane nevidljiv – osetićete blago zatezanje kože. Sastojci koji su korišćeni se klasifikuju kao glina. Poput keramičkih pločica, u proizvodu postoje mikroskopske pločice koje, kada nanasete na kožu, naležu jedna na drugu i formiraju mozaik. Voda u proizvodu omogućava da se proizvod nanese na kožu. Kako voda nestaje, glina se suši i zateže pločice stvarajući efekat zatezanja. Ovaj proizvod je testiran i prilagođen osetljivoj oblasti oko očiju. Proizvod je pogodan i za masnu kožu, pošto ne sadrži ulja.

Kako do učešća u testiranju Avon proizvoda?

Prvih pet  čitateljki koje se jave na mejl adresu [email protected](subject Avon testiranje) osvojiće na poklon Avon Mission Y poklon paket, Avon Mission Eclat poklon paket, Avon Anew instant eye smoother. Ne zaboravite da nam javite vaše utiske o proizvodu! *Utisci po izboru redakcije biće objavljeni u sledećem broju štampanog izdanja magazina Lepota i zdravlje. Požurite!:) ***Obavezno u prijavi pošaljite vaše ime i prezime, adresu  i kontakt telefon.

Tagovi: