Potraga za poslom je proces, a ne stanje

by | novembar 15, 2018

Novi poslovni izazovi i tržište rada u velikoj meri razlikuju se od onog na šta su naši roditelji navikli. Pasivnost, sigurno zaposlenje nakon završetka škole i decenije rada u istoj kompaniji, sada su mitovi kojima se dočaravaju neka prošla vremena. Danas, ključni pojmovi uspeha su efikasnost i usavršavanje.

Savremeni sistemi komunikacije omogućavaju dostupnost informacija na svakom mestu u svako vreme, što otvara mogućnost da svoje znanje stalno dopunjavamo i obogaćujemo.
Kompanije cene mlade ljude koji pokazuju želju da uče i nadograđuju znanje, koji su sposobni za promene i kreativno suočavanje sa izazovima. U potrazi za poslom često nije dovoljno osloniti se na formalno obrazovanje. Iako obrazovni sistem nudi kvalitetan i širok spektar znanja, u interesu svakog mladog čoveka je da se osposobi da ono što je naučio u školi predstavi na pravi način i tako se svom budućem poslodavcu nametne kao idealan kandidat.

Momčilo Krstić, sada uspešan mladi čovek, pre godinu dana prošao je kroz radionice u okviru projekta Coca-Cola podrška mladima. Iskustva koja je stekao učešćem u ovom programu za njega su neprocenjiva jer su upravo ona doprinela da sve što je naučio i primeni u praksi . Na pitanje koliko je neformalno znanje koje se može steći kroz Coca-Cola radionice važno uz formalno obrazovanje kako bi mlad čovek lakše došao do željenog zaposlenja, Momčilo navodi da je vrlo važno akademsko znanje dopuniti dodatnim veštinama.

“Svako novo iskustvo pozicionira vas daleko bolje u odnosu na konkurenciju. Moderne kompanije preferiraju kandidate spremne da uče, da nadograđuju svoje znanje, da se menjaju i prilagođavaju novim zahtevima”, savetuje Momčilo.

Projekat Coca-Cola podrška mladima deo je platforme Coca-Cola mladima kroz koju kompanija Coca-Cola HBC Srbija nastoji da osnaži mlade različitih interesovanja i obrazovanja i pomogne im da im proces traženja posla bude kraći.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: