Profesionalno usavršavanje – revolucionarna novogodišnja odluka

by | decembar 20, 2018

Kraj godine je vreme kada sumiramo sve što smo u prethodnih dvanaest meseci uradili. Tada pravimo planove i donosimo revolucionarne odluke kojima potiremo sitna nezadovoljstva. Rešeni da promenimo život, pravimo listu svega onoga što bismo voleli da je drugačije i što bi moralo biti bolje. Ako ste sebi zacrtali da u novoj godini poradite više na karijeri, odlično rešenje je na dohvat ruke. Za sve one koji su u potrazi za poslom, program Coca-Cola podrška mladima nudi fantastičnu šansu da uradite nešto za sebe. Nešto što vam život može pokrenuti u potpuno novom smeru, doneti samopouzdanje, potpuno iznenađenje i pokrenuti stvari na bolje.

Kako bi mladima obezbedila bolje pozicioniranje na tržištu rada, u okviru nacionalnog programa Coca-Cola podrška mladima, kompanija je osmislila edukativne radionice za nezaposlene između 18 i 30 godina. Cilj programa upravo je njihovo osnaživanje i ohrabrenje u periodu neizvesnosti i iščekivanja dobre poslovne ponude. Interesantno je da je u okviru programa svim zainteresovanim mladim ljudima ponuđena i online platforma koja omogućava da učenje bude dostupno u bilo koje doba dana, u vremenskom periodu koji polazniku najviše odgovara.

Od početka realizacije ovog interesantnog projekta ukupno je u 19 opština i gradova širom naše zemlje organizovana 71 radionica. O značaju radionica govori i činjenica da je kroz nju prošlo čak 4000 nezaposlenih mladih ljudi.

Ovogodišnji ciklus programa Coca-Cola podrška mladima, završen je trodnevnom edukacijom mladih iz Beograda u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Preko 100 polaznika je za tri dana, koliko su radionice trajale, imalo priliku da uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i tome kako da lakše dođu do željenog posla.

Na završnoj edukaciji sa mladima, svoje znanje podelili su zaposleni u kompaniji, ali i Aleksandar Radukin, suosnivač Homepage digitalne agencije, Nemanja Svjetličić, direktor Sajma sporta i Tamara Stančev, marketing ekspert kompanije Mercator S, kao i Neda Djokic iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. Oni su predstavili svoje dugogodišnje poslovno iskustvo kako bi mladima na što bolji način približili poslovno okruženje.

Članak se nastavlja posle reklama

Mladi se na radionicama susreću sa znanjima koja nemaju priliku da steknu tokom svog formalnog obrazovanja. Iz prve ruke čuju dragocene informacije koje će im značiti prilikom zaposlenja i izgradnje karijere. Zato sam i sama danas ovde, da im na jedan drugačiji način približim svoje radno iskustvo i odgovorim na sva njihova pitanja“, kaže Neda Đokić, direktorka prodaje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Ko o programu može posvedočiti bolje od onih koji su kroz program i sami prošli, pa tako jedna od učesnica edukativnih radionica, Nevena Blagojević ističe koliko joj je značilo što je imala priliku da čuje mišljenja starijih i iskusnijih koji su se u poslovnom smislu već dokazali.

Članak se nastavlja posle reklama

Naučili smo kako se komunicira na intervjuu za posao, kako izgleda interna komunikacija zaposlenih u kompanijama, koji smo mi tip ličnosti kad je poslovno okruženje u pitanju. Sve je to nešto vrlo važno i može nam pomoći da se oblikujemo na pravi način za sve ono što nas sutra čeka na polju naših karijera,“ istakla je Nevena navodeći da su to ipak informacije koje formalno obrazovanje ne nudi.

Ambiciozni ne čekaju posao, već se, stalnim usavršavanjem i učenjem trude da sami zgrabe idealnu poslovnu priliku. Zato i vi, puni samopouzdanja i naoružani novim i korisnim informacijama, krenite u borbu za budućnost kakvu priželjkujete. Ne dozvolite da šanse prolaze pored vas. Iskoristite priliku da naučite da se nametnete, ostavite utisak i izađete kao pobednik u svakom poslovnom izazovu.

Članak se nastavlja posle reklama

Sve informacije o programu Coca-Cola podrška mladima možete pronaći na www.coca-colamladima.rs

Tagovi: