Gigi Hadid je zvezda nove Burberry TB Monogram kampanje

by | maj 16, 2019

Prošlog avgusta Burberry je dobio novog izvršnog kreativnog direktora, Riccarda Tiscia, a sa njim je usledila kompletna promena imidža brenda – nov logo i TB monogram print.

Uz saglasnost osnivača britanske modne kuće Burberry, Thomasa Burberrya, čuveni print i logo ovog luksuznog brenda prvi put je promenjen nakon dvadeset godina. U međuvremenu, Burberry je lansirao TB monogram kampanju sa Gigi Hadid u glavnoj ulozi.

Iako je Tisci prvobitno otkrio narandžastu i tamno žutu kao boju printa, za debi kolekcije TB monogram print je prikazan u neutralnoj paleti čokoladno smeđe boje, kestenjasto-braon, bež, sa crvenim prugama na vrhu loga.

„To je simbol koji ne samo da obuhvata Burberry baštinu, već je i savremen“, rekao je Tisci o novom izdanju brenda. „Sa ovom kolekcijom sam želeo da proslavim veličinu koju predstavljamo kao brend.“

Nova TB Monogram kolekcija će biti dostupna za kupovinu u odabranim Burberry radnjama širom sveta, kao i online od 22. maja.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Foto: IG @riccardotisci17

Tagovi: