Kako da sačuvate fokus tokom radnog dana?
Na sreću, iz dana u dan, svest o važnosti brige o sebi i svom mentalnom zdravlju, postaje na sve višem nivou. Međutim, primetno je da najmanje pažnje svom unutrašnjem miru i balansu posvećujemo dok smo na poslu. Postoje neke sitnice koje će povećati vaš mir i umanjiti nivo stresa dok ste na radnom mestu i oni predstavljaju dobar početak, kada je briga o svom zdravlju na poslu u pitanju.
Ako u svoj radni dan inkorporirate svega nekoliko zdravih navika, osećaćete se mnogo bolje, produktivnije i koncentrisanije i što je najvažnije uspešno ćete smanjiti svakodnevni nivo stresa.
1. Osmislite svoj ritual za početak radnog dana
Ako osmislite svoj ritual za početak radnog dana, koji ćete realizovati odmah po dolasku u kancelariju, steći ćete naviku, koja će biti vaš svojevrstan signal da je radni dan počeo. Recimo, dođite na posao 10 minuta ranije, kako biste imali vremena da svoju prvu kafu popijete baš za svojim stolom i da odmah nakon prvog jutarnjeg užitka produktivno započnete svoj radni dan.
2. Osmislite svoje mini pauze
Većina naših radnih dana, tokom nedelje, veoma je dinamična i podrazumeva nekoliko različitih zadataka, koji se jedan za drugim smenjuju. U tom slučaju, zar ne bi bilo bolje da između svakog radnog zadatka osmislite malu pauzu, koja će vas okrepiti i predstavljati svojevrsni reset za vaš organizam.
3. Povežite se sa kolegama
Ostvarivanje zdrave komunikacije sa kolegama na poslu, veoma je važno za vaše psihičko zdravlje, kada ste u kancelariji. Pored toga što stičete iskustvo o važnosti timskog duha, osećaćete se privaćeno, kao deo jedne celine, što je zaista važno. Uostalom, na taj način osetićete neophodno razumevanje u trenucima kada vam je zaista teško i uvek ćete imati koga da upitate za pomoć.
4. Budite uredni
Možda zvuči čudno, ali uredan radni prostor utiče na sređene misli i poboljšan fokus na posao koji vas u datom trenutku okupira, zato se potrudite da vaš radni prostor uvek bude uredan i inspirativan.
Foto: @camillestyle