Nova kampanja Calvin Klein-a okupila je zvezde generacije Z
Kako bi proslavila 50 godina postojanja, američka modna kuća odlučila je da predstavi slavljeničku kolekciju ukrašenu limitiranim printom „CK50“. Kako bi što bolje zainteresovali generaciju Z, koja je opsednuta nostalgičnom modom, za promo spot kampanje angažovali su najuspešnije pripadnike najmlađe generacije.
Na početku videa vradnja je smeštena u 60-te godine prošlog veka kada je Calvin Klein pod vlastitim imenom osnovao brend. U prvom kadru pojavljuju se Justin i Hailey Bieber, u donjem vešu brenda, prekrivenom posebnim logom.
U capsule kolekciji nalaze se klasični, svakodnevni komadi, poput hoody-ja, majica na kratke rukave, farmerica i donjeg veša, koji se i inače mogu naći u ponudi brenda, samo što su sada ukrašeni monogramom „CK50“.
Radnja videa nastavlja se u 70-im godinama i prati manekenku Kendall Jener i repera A$AP Rockyja u večernjem izlasku, u kultnom njujorškom klubu Studio 54. U sceni u podzemnoj železnici New York-a pojavljuje se model Lui Wen i muzičar Troye Sivan, a reditelj Glen Luchford devedesete prikazuje kroz snimanje editorijala u stilu tog modnog razdoblja, čije su glavne zvezde ponovo Justin i Hailey Bieber. Par se zabavlja na snimanju uz zvuke hita „Unbelivable“ benda EMF iz 1991.
Modeli predstavljeni u kolekciji capsule dostupnisu su za kupovinu širom cele Evrope, a reklamni spot za kampanju #CK50 pogledajte ovde.
Foto: Ig: @calvinklein
Kendal Džener je novo lice Reserved kolekcije