L&Z redakcija učestvovala na humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku
Sinoć je redakcija magazina Lepota i zdravlje uživala u humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku, koju tradicionalno organizuje Hyatt Regency Beograd. U kićenju jelke pomogli su nam mališani iz vrtića „Trešnjober“. Ovogodišnja tema za dekoraciju jelki nosi naziv „Vreme je da ih primetimo”, a cilj izbora je bio prikupljanje novca za pomoć osobama s retkim bolestima- fondaciji NORBSPLUS.
Osim magazina Lepota & Zdravlje u saradnji sa predškolskom ustanovom Trešnjober, u izboru za najlepšu jelku učestvovale su kompanije Gorenje, Generali osiguranje Srbija, Lidl Srbija, vinarija Tikveš, OMV Srbija, krzno Stevanović, Herbalife Nutrition, Henkel, Eurobank Srbija, Vojvođanska banka / OTP Group u saradnji sa članovima Dnevnog centra „Živimo zajedno“ za osobe sa mentalno-intelektualnim invaliditetom, Pink international company i NLB banka.
Titulu pobednice zahvaljujući najvećem broju lajkova na zvaničnoj facebook stranici hotela Hyatt Regency Beograd ove godine ponela je jelka kompanij Lidl Srbija.
Ove godine nezavisan žiri u sastavu glumac MILOŠ ĐUROVIĆ, modna blogerka DUNJA JOVANIĆ, nekadašnji selektor teniske reprezentacije BOGDAN OBRADOVIĆ, pevač Tropiko benda ALEKSANDAR CVETKOVIĆ, je jednoglasno proglasio za pobednika jelku kompanije Henkel.
Pobednička jelka šalje poruku koja nas u mesecu darivanja podseća šta znače prijateljstvo, ljubav i međusobna podrška.
Ukupan iznos participacije kompanija učesnica od 11.050 evra, biće doniran Fondaciji NORBS+ zvaničnoj fondaciji Nacionalne organizacije za retke bolesti Srbije, kako bi osobama koje boluju od retkih bolesti bila nabavljena neophodna medicinsko-tehnička pomagala.