Nova Saint Laurent kampanja je počast čuvenom „Le Smokingu“
Kada je Yves Saint Laurent 1966. prvi put predstavio ženski maxi sako u kombinaciji sa belom košuljom na karnere, modna kritika bila je podeljena. Saint Laurent je ovaj look prozvao „le smoking“, a tada niko nije ni slutio da se radi o kreacijama koje će obeležiti eru ženskog odevanja.
Bilo je to prvi put da je jedan kreator predstavio pantalone kao deo odeće za formalne prilike i mišljenja su bila podeljena. Svet još nije bio spreman za tako veliki iskorak i ženama je bilo zabranjeno da prisustvuju gala događajima, ako bi se odlučile da ponesu skandalozni „le smoking“.
Tek 70-ih godina ovo odelo doživelo je svoju ekspanziju i 1975. nastala je čuvena fotografija Helmuta Newton-a na kojoj model nosi Saint Laurentovo odelo na ulicama Pariza.
Tako je „le smoking“ označio prekretnicu u ženskom odevanju i sve do danas ostao modni klasik! Reč je o komadu u kome se svaka žena oseća moćno i samouvereno i koji ne preiča priču o modi već o revolucionarnom stilu!
Kako bi odala počast „le smokingu“ Saint Laurent modna kuća napravila je fotografije za novu #YSL28 kampanju. Kolekcija u fokus stavlja savremene verzije legendarnog look-a iz 60-ih. Kako bi obeležili svevremenost ovog look-a u kampanji se pojavljuju najpoznatiji modeli koji su obeležili mnoge generacije: Kate Moss, Freja Beha Erichsen, Stella Tennant, Liya Kebede, Mica Argañaraz, Anja Rubik i Naomi Campbell, a fotografije potpisuje poznati fotograf Juergen Teller.
Foto: Juergen Teller