Miljenica Instagrama Selena Gomez izbacuje svoju kozmetičku liniju, a ovakvu kampanju još niste videli
Beauty linija poznatih ima na sve strane i čini se da svaki dan izlaze nove koje se utrkuju jedna sa drugom.
Međutim, sada je došao red i na jednu od miljenica Instagrama Selenu Gomez, koja je nagovestila svoj izlazak na tržište kozmetike još prošle godine, ali koja je to uradila sa kampanjom koja se razlikuje od većine. Kako? Fotografije na novootvorenoj Instagram stranici brenda Rare Beauty nisu zapravo fotografije i nose sledeću poruku: „Ne definiše vas fotografija, like ili komentar“, što složićete se nije svakidašnje.
View this post on Instagram
Očekivano sama stranica za manje od 24 sata imala je preko milion pratilaca, naravno zbog same kraljice Instagrama, a ne pažljivo osmišljene kapanje koja propagira da budete ono što jeste – posebni.
View this post on Instagram
Inače, novi brend se zove kao i Selenin najnoviji album Rare, a proizvodi će se naći u prodaji na leto u lancu parfimerija Sephora.
Kozmetička linija se sastoji iz parfeme, šminke, preparate za negu i pripremu kože, proizvode za negu kose, sapune, hidratantne kreme i esencijalna ulja, a mlada pevačica odlučila je i da zaštiti ime svoje linije, piše buro247.rs.
Selena je sa pratiocima podelila video u kome kome testira poizvode i uzorke poput ruževe za usne, šminku za oči, rumenila i hajalajtere, a sve pod parolom “osećaj se dobro u svojoj koži”.
– Želim da svi prestanemo da se međusobno poredimo i počnemo da prihvatamo svoju posebnost – izjavila je Selena, a nadamo se da će je njeni verni fanovi širom sveta i poslušati.
Pogledajte:
View this post on Instagram
Foto: Guliver/Gettyimages