Novi modni brendovi koji privlače pažnju
Novi modni brendovi već na početku 2020. godine dokazali su da su vredni naše pažnje.
Modnu industriju prate brojne promene. Modni trendovi se smenjuju neverovatnom brzinom, a sa njima i must have komadi u našim plakarima.
Međutim, modnu scenu ne čine samo „it“ torbe i najprodavaniji proizvodi koje možemo da ispratimo na feed-ovima društvenih mreža. Karakterišu je, zapravo, revolucionarne promene koje ostavljaju traga u istoriji. Tako će prethodna decenija ostati upamćena po manekenki sa Daunovim sindromom koja se pojavila na Nedelji mode u Nju Jorku. Time su se vrata vodećih revija otvorila za sve dame, pa i plus size modele. Takođe, u godinama za nama Gucci je napravio preokret u konceptu revija, spojivši mušku i žensku kolekciju. Dok je Prada najavila izradu kolekcija isključivo od recikliranog najlona.
Imajući u vidu brojne novine, gotovo je nemoguće da se ne zapitate šta nas čeka u narednoj dekadi. Iako je mnogo toga nepoznanica, jedno je sigurno – stigli su novi modni brendovi! O kojima je reč otkrijte u nastavku teksta.
Novi modni brendovi namenjeni veganima
Da, dobro ste pročitale! Apparis pravi odeću koju je odobrila PETA. Počev od odabira materijala, pa od bojenja – celokupni način izrade odgovara standardima ovog udruženja.
Brend su osnovale Francuskinje Amelie Brick i Lauren Nouchi. Kako su, radeći u modnoj industriji, bile svedoci neetičkih proizvodnih praksi rešile su da pokrenu liniju namenjenu damama sa stilom, ali i koja će štititi životnu sredinu.
Apparis je, pre svega, prepoznatljiv po bundicama od veštačkog krzna. Među njima posebno se izdvajaju modeli animal print-a, atraktivnih geometrijskih šara, ali i krojevi koji slave klasičnu eleganciju.
Jedinstveni spoj veganske i pristupačne mode omogućio je da očaravajući komadi budu dostupni svim pripadnicama lepšeg pola. Ipak, ova povoljnost nikako ne znači da nije reč o vrhunskom kvalitetu.
Novi minimalizam
Peter Do je jedan od najinteresantnijih novih kreatora na modnom nebu. Njegov telenat je neosporiv, tako da ni vrtoglavi uspeh nikada nije doveden u pitanje. Nakon diplomiranja 2014. godine osvojio je LVMH nagradu. Da bi odmah usledio rad za tadašnjeg kreativnog direktora modne kuće Céline, Phoebe Philo. Zatim i za Dereka Lamu. Nakon četiri godine predstavio je debitansku kolekciju kojom je najavio svoj brend.
Ako želite inovativan i intrigantan dizajn, možete, slobodno, prestati sa potragom. Peter Do vam upravo to nudi. Neobična kompozicija tonova, tekstura i neprozirnosti koja krasi brend neodoljivo podseća na radove apstraktnih umetnika. Dok svedene linije i jasna sečenja donose novu dimenziju grafike na odeći.
Novi brendovi modnih dodataka
Vodeći se izrekom: „da je dobar nakit sinonim za umetničko delo“ Anne Jewbury je, nakon studija matematike i filozofije na Oksfordu, stvorila brend Completedworks.
Minđuše, ogrlice, narukvice, pa i šnale za kosu nose karakteristike savremene umetnosti. Ne čudi što ih mnogi modni kritičari opisuju kao mini skulpture dostojne muzejskih postavki. Svaki komad je jedinstvenog oblika, tako da garantuje unikatnost forme.
Da je zaista reč o besprekornom nakitu govori i podatak da je Completedworks postao deo proslavljene Rock Vault – British Fashion Council inicijative, koja promoviše najtalentovanije britanske kreatore nakita. Naravno, inovativnom dizajnu nisu mogle da odole ni poznate dame. Naomie Harris, Emma Watson, Felicity Jones samo su neke od glumica koje rado nose Completedworks nakit.