Mislićete da sanjate: Roze haljina „sa jagodama“ je kao iz bajke (foto)

by | avgust 22, 2020
kako izdužiti figuru

Strawberry Midi Dress – Zbog čega je roze haljina hit na društvenim mrežama?

Pisali smo o tie dye trenerkama koje su postale modni trend ne samo sezone, već godine. A ako nešto može da im parira i dospe na tu listu uglavnom bismo stavili sportske komade koje smo svi rado nosili dok smo bili u svojim domovima zbog karantina usled pandemije korona virusa.

Međutim, romantični ženstveni modeli se izgleda ne predaju tako lako. Na „borbeno polje“ hit trendova poslali su ozbiljnog predstavnika. Roze haljina od tila koju krase aplikacije jagodica ostavlja bez daha. (Pročitaj: Haljina Rouzi Hantington-Vajtli zaludela je Instagram)

Ova midi haljina, zvezda Instagrama i TikToka koja ima i svoj poseban heštag sa preko 10. 000 postova na socijalnim mrežama košta tričavih 490 dolara. Uglavnom možemo da je vidimo na influenserkama i fashion damama kojima ne trebaju glamurozni događaji (kojih ove godine nema) da bi ponele ovakav jedinstven komad.

– Mislim da ljudi vide haljinu kao bekstvo od života koji trenutno vodimo – rekla je Larika Matoši, dizajnerka ovog razigranog komada koji je inspirisan modelima koji su se nosili 50-ih i 60-ih godina prošlog veka.

Članak se nastavlja posle reklama

Kao iz bajke: Roze haljina „sa jagodama“

Inače, uspeh haljine „slatka je osveta“ ove 24-godišnjakinje koja je 2016. godine odbijena kada je želela da upiše koledž Fashion Institute of Technology.

Kako navodi Vogue, Matoši je neke od prvih haljina sa jagodama poklonila poznatim influenserkama, a kako se čini to je bio odličan potez. Reč je o jednoj od najtraženijih haljina na Google-u u julu i na početku avgusta, a trenutno je i najprodavaniji komad iz Matoshi kolekcije. (Pročitaj: Ovaj modni detalj svaku kombinaciju čini lepšom)

– Ljudi kupuju haljinu, iako ne znaju gde će je nositi zbog pandemije. Neki je čak nose i u svom domu. Iskreno ja ne znam gde bih je sada obukla. Nisam se doterala još od početka pandemije – rekla je Matoši za Vogue, koji navodi kako je jedan od razloga zbog čega je ova bajkovita haljina toliko popularna činjenica da je dostupna u širokom rasponu brojeva, što nije čest slučaj. Naravno, ništa manje ne doprinose ni dizajn i dezen za koji mnogi kažu da se u njemu osećaju poput Diznijevih princeza.

Članak se nastavlja posle reklama

Da li biste je i vi poneli?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

Članak se nastavlja posle reklama

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

lepotaizdravlje.rsGuliver/getty images