Novi koncept Perwoll Fashion Week-a oduševio sve modne sladokusce

by | novembar 17, 2020

Svako godišnje doba sa sobom donosi i nove trendove u svetu mode. Jesenje kolekcije uvek su inspirisane tako da ohrabre da iz sumorne jeseni izvučemo ono najlepše – spektar neverovatnih boja. Tako je više od 60 poznatih kreatora u okviru 47. Perwoll Fashion Week-a predstavilo svoje nove kolekcije i oduševilo sve ljubitelje mode i modne gurue.

Ovogodišnji Perwoll Fashion Week koncipiran je malo drugačije, svi zainteresovani imali su priliku da pogledaju onlajn 35 modnih programa. Modni komadi predstavljeni na revijama izazvali su veliku pažnju, a „privilegija“ prvog reda bila je dostupna svima. Ljubitelji mode su atraktivne i kvalitetne modne sadržaje, uz  vrhunsku video i foto produkciju, mogli da prate u društvu bliskih osoba, iz topline svoga doma ili ambijenta po sopstvenom izboru i da uživaju u neverovatnim kreacijama naših modnih umetnika, poput Dragane Ognjenović, Marije Tarlać, Boška Jakovljevića, Predraga Đuknića, Ane Trošić Trajković, ali i mnogih drugih. Na ovogodišnjem kultnom modnom događaju rame uz rame sa profesionalnim modelima našle su se i poznate ličnosti poput Marije Bergam i Mirjane Karanović, a za sve koji nisu bili u prilici da isprate prenos uživo sadržaj je još uvek dostupan na digitalnim Belgrade Fashion Week kanalima.

Kao brend koji voli modu i prati sve njene promene, Perwoll je i ove godine bio partner omiljene modne manifestacije. Kako bi novi, ali i stari, trendi komadi zadržali sjaj potrebna im je posebna nega, a pravi saveznik u ovoj misiji je upravo Perwoll tečni deterdžent uz koji će odeća čak i od najosetljivijih materijala biti očuvana i izgledati kao sa modne piste. Ove sezone, Perwoll je predstavio neodoljive cvetne mirisne note novog Perwoll Renew & Blossom deterdženta koji će probuditi sva vaša čula. Pored toga što čuva i vraća sjaj garderobi, Perwoll sa svojim #Rethinkfashion konceptom podstiče vašu kreativnost u kombinovanju odeće uz idealnu negu, sa željom da se pozitivno utiče na okruženje i životnu sredinu. Perwoll je posvećen očuvanju životne sredine u svim segmentima, a njegove nove boce su sada napravljene od 50 odsto reciklirane plastike.

Članak se nastavlja posle reklama

 

O Henkelu

Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com 

Članak se nastavlja posle reklama
PromoPromo