Nanesite parfem u slojevima. Evo i kako…
Na prelazu iz sezone u sezonu, ne morate menjati parfem, već samo način na koji ga nosite. Neka to bude u slojevima! Možda deluje komplikovano, ali ako znate kako se to radi – sve je zapravo vrlo jednostavno.
Tržište je evidentno preplavljeno parfemima. Uz već postojeće, iz godine u godinu promoviše se veliki broj noviteta. Zato i ne čudi što su čak i žene koje su već godinama verne istoj bočici poželele promenu. Ipak, u moru mirisnih nota teško je izabrati baš onu koja će zadovoljiti sve vaše kriterijume. Pa zašto onda, umesto da danima i nedeljama njuškate mirise u potrazi za onim idealnim, ne biste samo promenili način na koji nosite svoj parfem? Eksperti za mirise kažu da je ključ u primeni principa višeslojnosti, koji se ne odnosi na dva različita parfema – što može biti veoma riskantno, čak i za istreniran nos. Ovde je zapravo reč o uključivanju mirisa u druge aspekte vaše beauty rutine kako bi se ispoljili najbolji efekti određenog parfema. Osim što će parfem učiniti postojanijim, određeni trikovi omogućiće vam da prilagodite svoj miris različitim godišnjim dobima. Takođe, i da ga nosite na jedinstvene načine – radi naglašenog efekta. U osnovi, način na koji nosite parfem podjednako je važan kao i izbor mirisne note, a naredni trikovi istaći će ono najbolje u njemu…
PARFEM: KLJUČNA PRAVILA NOVOG BONTONA
Jednostavan početak
Parfemi s jednom do dve mirisne note idealni su za primenu principa višeslojnosti. Zapravo, ovi mirisi apsolutno su u trendu, te sigurno posedujete bar jedan takav. Svaki od ovih parfema naglašava mirisnu notu jedne vrste cveta. Jednostavnost ga čini prijemčivijim i zadovoljava i najistančanije ukuse. Mirisi koji u osnovi sadrže note kokosa, vanile i smole četinara lako se nanose u slojevima i sjajno korespondiraju s drugim mirisnim notama. S druge strane, eksperti savetuju da ne primenjujete princip višeslojnosti ukoliko godinama nosite parfem koji je već postao vaš zaštitni znak. Ne mešajte ga sa drugim mirisima – upečatljivi parfemi takvi treba i da ostanu. U tom slučaju, kupka, losion za telo i dezodorans moraju biti bezmirisni, ili sa vrlo diskretnom parfemskom komponentom, koja neće izmeniti osnovne note parfema.
Upoznajte kategoriju svog parfema
Prilikom izbora preparata za kupanje i negu tela za koje želite da budu osnova vašem parfemu, najvažnije je da se vodite pravilom da oni moraju biti iz iste parfemske porodice. Ukoliko nosite parfem koji spada u kategoriju ”slatkih”, i vaša kupka i kreme za telo treba da budu iz iste mirisne skupine. Isto pravilo važi i za citrusne i cvetne mirise. Da biste bili potpuno sigurni da nećete pomešati nekompatibilne mirisne note, najbolje je da i vaši preostali proizvodi za negu tela budu istog brenda kao i vaš parfem.
Pročitajte i… EDP vs EDT: Koja je razlika između parfema i toaletne vode?
”Utoplite” ga!
Mnoge žene menjaju parfem na prelasku iz jednog u drugo godišnjeg doba, što je i generalno pravilo nošenja mirisa. Hladnije vreme zahteva toplije, teže i punije mirise. Ipak, to ne znači da treba da kupite nov parfem. Dovoljno je da uključite notu četinarske smole u svoj režim nege. Kupite losion za telo s ovom mirisnom notom. Tako ćete ostvariti bogatu osnovu, a vaš parfem će dobiti topliju notu.
Ne zanemarite hidrataciju
Bez obzira na to da li birate bezmirisnu varijantu ili koristite losion koji pojačava miris vašeg parfema, optimalna hidratacija kože je obavezna. Što je koža vlažnija, miris će se duže zadržati u njoj. Osim toga, u sastavu hidratantnih preparata nalaze se masne materije koje sprečavaju isparavanje molekula vode i parfema s kože.
Poprskajte kosu
Razumljivo, nema žene koja ne želi da svakim pokretom glave emituje prefinjeni miris. Mirisi šampona i regeneratora kratko se zadržavaju u kosi, te je slobodno poprskajte parfemom. Zbog specifičnog sastava, kosa često bolje emituje mirise od kože. Ipak, vodite računa o sadržaju alkohola u parfemu. Ako je on visok, mogao bi da isuši vlasi. Zato koristite parfeme specijalno dizajnirane za kosu, ili rastvorite malo svog omiljenog mirisa u bočici s vodom, koja ima raspršivač.