Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana školskog mleka

by | septembar 28, 2021

Svetski školski dan mleka obeležava se u cilju podizanja svesti o značaju konzumacije mleka u svakodnevnoj ishrani prvenstveno kod dece školskog uzrasta

 Povodom Svetskog dana školskog mleka, kompanija Imlek je mlečnim paketićima obradovala mališane u gradovima širom zemlje. Tradicionalno obeležavajući ovaj dan, kompanija je podsetila na značaj koji svakodnevna konzumacija mleka ima za pravilan razvoj dece.

Moja Kravica mlečni paketići izmamili su osmehe đaka prvaka osnovnih škola u Kragujevcu, Kruševcu, Nišu, Beogradu i Novom Sadu, a prvacima OŠ „Mihailo Petrović Alas“ u Beogradu omiljene napitke su uručili predstavnici kompanije. Veran najmlađima i beskompromisno predan misiji društveno odgovornog poslovanja, Imlek nastavlja da pruža podršku bezbrižnom i ispunjenom detinjstvu, a brend Moja Kravica ostaje simbol porodičnih vrednosti, sigurnosti i topline.

Svetski dan školskog mleka utemeljen je pre 20 godina, 29. septembra 2000. godine od strane Organizacije za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih nacija (FAO). Osnovni cilj obeležavanja jeste podsećanje na značaj konzumacije mleka i mlečnih proizvoda posebno kod dece školskog uzrasta, bitnosti za njihov pravilan rast i razvoj. Sa tim ciljem i naša kompanija već više od decenije obeležava ovaj bitni datum kako bi široj javnosti, roditeljima i deci predočila sve benefite konzumacije mleka kod dece od kojih su najznačajniji svakako pravilan razvoj kostiju i zuba, kompletne muskulature, ali i drugih procesa u organizmu za čije odvijanje su mlečne komponente od izuzetnog značaja. Izuzetno mi je drago što smo i ovaj put bili u mogućnosti da se družimo sa mališanima u Beogradu i drugim gradovima širom Srbije kojima smo podelili mlečne paketiće Moja Kravica čokoladnog mleka. Dugoročno opredeljenje kompanije Imlek jeste pomoć najmlađima i socijalno ugroženim kategorijama društva, ali i edukacija javnosti o značaju zdrave i pravilne ishane, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativih poslova kompanije Imlek.

Članak se nastavlja posle reklama