Genuinfluenseri polako osvajaju onlajn svet, a evo i o čemu se radi
Genuinfluenseri predstavljaju novi pokret influensera na društvenim mrežama. Predviđa se da će ih u 2022. biti još više.
Za influensere smo svi čuli i oni su odavno postali deo naše svakodnevice. Ali novi pokret podrazumeva malo iskreniji pristup uticaju na javnost putem društvenih mreža. Evo o čemu se radi.
Genuinfluenseri
Naziv je osmislio kanal WGSN ovog leta. A u pitanju su influenseri koji pričaju o važnim dešavanjima i šire informacije o bitnim temama (mentalno zdravlje, rasizam, životna sredina, socijalna nepravda i sl.) Za razliku od influensera, genuinfluenseri ne prodaju proizvode i usluge.
View this post on Instagram
Psiholozi objašnjavaju da se popularnost ovakvog sadržaja krije u tome što su korisnici društvenih mreža željni iskrenog sadržaja. Otkako je stigao Covid-19, društvene mreže su postale mesto na kojem su se deile prave i iskrene infomacije. Pratioci su se zasitili lažnih objava, savršenstva po pitanju kože, kose, izgleda, života generalno. Stoga, ljudi su počeli da traže sadržaj koji neće ulepšavati realnost, bilo da je u pitanju politika, fizički izgled, mentalno stanje…
Pročitajte i… Ešli Grejem pokazala kako izgleda telo tik pred porođaj
Kako polako izbacujemo iz upotrebe raznorazne filtere na fotografijama za društvene mreže, postalo je jasno da je ljudima dosta prikazivanja luskuznog načina života bogatih i slavnih. Biti ranjiv, ne tragati za nemogućim ciljevima, biti nesavršen i deliti objektivne informacije i savete je ono što korisnici društvenih mreža sve više traže.
A ono u čemu se psiholozi slažu jeste i činjenica da nam upravo to i treba. Ovakav sadržaj (i ljudi) potrebni su društvu i dobri su za mentalno zdravlje bilo koje generacije koja koristi društvene mreže.