Svemu dođe kraj: Slava Kim Kardašijan na zalasku
Era zvezde televizijskih rijaliti emisijaKim Kardašijan i njene porodice je na zalasku i poslednja istraživanja pokazuju da je došlo do velikog pada popularnosti doskora neprikosnovenih vladara američkih tabloida.
„New Yourk Post“ piše da je su tabloidni nedeljnici „Us Weekly „, „In Touch“, „Life and Style“ i „OK“ magazin imali za 18 odsto manji tiraž u novembru kada su na svoje naslovne stranice stavljali nekoga iz porodice Kardašijan.
Da li je u pitanju zamor od priče o njenom sedamdesetodnevnom braku sa (NBA košarkašem) Krisom Hamfrisom, ili je to prosto normalan put kraja do sada neobjašnjive popularnosti koju je imala, ne znamo, ali velika noćna mora zvana Kardašijan je pri kraju, navodi njujorški dnevnik.
Pad popularnosti je primetan i među televizijskom publikom, koja je do skoro budno pratila rijaliti „Keeping Up with the Kardashians“ u kome su kamere skoro 24-časovno snimale šta svaki od članova porodice radi.
Kim Kardašijan je dospela u žižu američke javnosti pre nekoliko godina, kada se na internetu pojavio njen privatni video snimak sa pevačem Rej Džejom. Ona je tokom prošle godine bila najplaćenija zvezda rijaliti emisija u Americi sa zaradom od šest miliona dolara.
Kao dokaz da je era Kardašijevih gotova, „New Yourk post“ piše da kompanija „Skečers“ koja pravi patike, čije je zaštitno lice u 2011. godini bila Kim Kardašijan, nije obnovila ugovor sa njom, već će se kao zaštitno lice te kompanije ove godine pojaviti pas buldog.