Dezeni koji će obeležiti jesen 2023: Izgledaju i moderno i skupo

by | avgust 31, 2023
Printovi koji će obeležiti jesen 2023

Koji su to dezeni koji će obeležiti jesen 2023. godine? Izdvojili smo glavne jesenje dezene koji izgledaju moderno i skupo – uključite ih u svoju garderobu što pre.

Zahvaljujući printovima možemo da izrazimo svoju lični stil i prikrijemo sve ono što smatramo nedostacima na svom telu. Predložene dezene već ste imali prilike da vidite, jer neki od njih verovatno nikada neće izaći iz mode.

Dezeni koji će obeležiti jesen 2023: Koji se vama najviše dopada?

Pruge

Pruge su dugogodišnji trend koji nikada ne silazi sa naslovnica modnih časopisa. Ali za razliku od prolećno-letnje sezone, kada su im dizajneri dali apsolutno bilo koji pravac, ove jeseni će u trendu biti vertikalne pruge.

Širina i nijansa nisu bitne: pruge mogu biti svetle ili ahromatske crno-bele. Ovaj dezen možete koristiti u skoro prilici – od večernjih haljina do poslovnih odela za svaki dan.

Članak se nastavlja posle reklama

Karo

Karirani print je u trendu već nekoliko godina zaredom, ni ova jesen neće biti izuzetak.  Savršeno izgleda i na kaputima i na košuljama i na jaknama i na suknjama… Ovaj dezen izgleda sjajno na bilo kojoj vrsti figure, jer ako odaberete pravu veličinu uzorka, možete korigovati nedostatke: postati vizuelno mršaviji ili dodati volumen.

Preporuka je da karirane komade odeće kombinujete s neutralnom garderobom (što se boja i dezena tiče).

Članak se nastavlja posle reklama

Logomanija

U novoj jesenjoj sezoni, dizajneri su devojkama ponudili najbrendiraniju odeću: otiske logotipa, imena brendova i simbola – klasik koji je dobio novu interpretaciju 2023. godine. Istaknuti primeri su odeća brendova kao što su Louis Vuitton, Guess, Calvin Klein, Fendi, Burberry, U.S. Polo.

Članak se nastavlja posle reklama

U trendu su i ručno rađeni printovi – nalepnice koje vam omogućavaju da svaku trivijalnu majicu ili haljinu pretvorite u nešto posebno. Zašto sve više brendova pribegava ovoj tehnici? Jednostavno: kako pokazuju studije, takva ponavljanja utiču na reakciju neurona mozga i fiksiraju sliku kompanije u umu potrošača. Takvu odeću treba nositi sa neutralnim stvarima, jer je logomaniji potreban prigušen okvir.

Tajne modnog minimalizma: Zašto ga žene obožavaju

 

 

Liudmila Chernetska/gettyimages.co.uk