FORMIDABLE brend teži da inspiriše!
Formidable je domaći modni brend za hrabre i odvažne žene, inspirisan elegancijom i ženstvenošću. Kreacije može da iznese svaka žena koja želi da se oseti posebno, sigurno, kreativno i slobodno. Modeli su vanvremenski i kombinuju se sa komadima garderobe i aksesoarima iz svih modnih pravaca i epoha, istakla je Mina Radovanović, osnivačivca Formidable brenda.
U intervjuu koji sledi od Mine smo saznali koji elemetni mogu učiniti uspešnom karijeru u modnoj industriji.
Osnovali ste brend koji je za samo godinu dana dostigao veliku popularnost. Kako se osećate?
Pre svega želim da Vam se zahvalim na pozivu. Jako sam srećna. Zaista ste u pravu. Osećam se uzbuđeno zbog reakcije klijenata, i samim tim imam još veću motivaciju da kreiram i stvaram.
Kako ste došli na ideju da osnujete brend Formidable by Mina i krenete u preduzetničku priču?
Nakon dosta godina provedenih u inostranstvu i po povrtku u Srbiju, u jednom trenutku sam želela da oprobam u industriji lepote. I u toj zamisli sam i pokrenula svoj prvi projekat – beauty studio. Kako bih tu svoju viziju razvijala kroz estetiku, dizajn, ulepšavanje ženske populacije. Bivajući u tom poslu, i moram reći, dugogodišnjim radom na sebi, želela sam da se moja kreativnost ispolji i kroz dizajn odeće. I to odeće koja ističe materijalom i kreacijom, ne samo ženske atribute već jednu unutrašnju žensku lepotu i senzualnost.
Da li ima neko posebno značenje “Formidable” naziv brenda, i kakva priča stoji iza samog naziva brenda?
Naziv brenda Formidable potekao je od italijanske reči formidable što i na engleskom i francuskom jeziku može preneti istu poruku: impresivno, sjajno, veliko, jako, neustrašivo. Tako bih ja opisala svaku ženu, jer zaista verujem ako volimo sebe, svoja tela, ženstvenost, ono što jesmo, mi pokazujemo svoju neustrašivost, istrajnost i snagu.
View this post on Instagram
Kako su izgledali počeci brenda? Koliko je izazovno pokrenuti prvi preduzetnički projekat?
Živeći u Italiji, u nekom trenutku dok sam prolazila jedan period svog života, dobila sam na poklon majicu na kojoj je pisalo Formidable, i mene je to podržalo da nastavim i idem dalje najbolje što znam. Svaki početak je težak, jer se suočavamo sa novom sferom, tržištem, pogotovo jer sam ja dugo bila van zemlje. Ipak ovo nije moj prvi projekat jer sam se u preduzetništvu oprobala prvo projektom beauty svetu.
Kako se snalazite u ulozi preduzetnice, ko Vam je najveća podrška i koji su budući planovi za brend?
Ja svakoga dana učim kako je to biti u modnoj industriji. I svi izazovi koji su mi se dešavali, i koji se dešavaju čine da budem što bolja u svom poslu. Što se podrške tiče nije je bilo mnogo ali sam zahvalna damama koje su prepoznale moj brend i zapravo bile najveća podrška. A što se planova tiče, evo upravo se spremam za put u SAD gde sam pozvana da predstavim svoj brend. U planu je i saradnja sa jednim jako popularnim brendom. Bićete obavešteni!
View this post on Instagram
Koja su osnovna pravila kojih se pridržavate kao osnivačica biznisa?
Emocija i iskustvo koji dolaze kroz moj brend. Zadovoljstvo i emotivna ispunjenost kada klijent nosi model. Dakle, klijent mora biti zadovoljan.
Kako izgleda jedan Vaš radni dan?
Vrlo radno, može da traje od 12 h do 15 h. Sarađujem sa dve proizvodnje, koncept storovima, u stalnom sam kontaktu sa klijentima i dobavljačima.
Kada možemo očekivati novu “Formidable” kolekciju i šta ona obuhvata? Kako izgleda vaš “go to” omiljeni autfit i kako opisujete svoj stil?
Moje kolekcije nastaju kroz inspiraciju koja može biti izazvana ženama koje upoznajem, ili kroz neki doživljaj, što znači da je kreiranje novih modela uvek u toku. Moj stil bih ukratko opisala kao: crno, urbano, ležerno i neustrašivo. Isto tako i moj omiljeni “go to” autfit.
View this post on Instagram
Za kraj, koji su to modni saveti koje dajete svojim klijentima, a i sami ih se pridržavate?
Da budu kreativni, hrabri, da znaju da odelo ne čini čoveka ali da govori o njemu. Formidable brend nose žene sa stilom, biraju ih dame kako u dvadesetim tako i u šezdesetim godinama.