Britanska modna industrija protiv solarijuma

by | februar 19, 2012

Iako je modna industrija često optuživana za promovisanje nerealnih standarda lepote kod žena, nedavne promene u svetu mode pokazuju da će se takva situacija možda promeniti. Naime, nekoliko britanskih agencija za modeling zabranile su svojim modelima da koriste solarijume.

Elite, Premier Model Management Storm i Next neke su od 11 vodećih agencija koje su  na taj način podržale kampanju Britanskog centra za istraživanje raka, čiji je cilj širenje svesti o štetnosti UV zračenja.

Direktori agencija izjavili su da se nadaju da će na ovaj način ne samo podstaći manekenke da povedu više računa o svom zdravlju, već i da će to imati uticaja i na mlade devojke širom sveta, koje se ugledaju na  njih.

Iako su Britanci već doneli neke promene u globalnoj percepciji  „savršene žene“, tako što su odredili minimalnu starosnu granicu za bavljenje manekenstvom (16 godina) i ukazali na poremećaje u ishrani, sa druge strane okeana situacija nije toliko sjajna.

Članak se nastavlja posle reklama

U Sjedinjenim Američkim Državama i dalje ne postoje strogi propisi koji uređuju ovu oblast, a nema ni govora o zabrani korišćenja solarijuma, koju su uveli njihove britanske kolege.

Tagovi: